Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جامعی از برگزاری نشست های تصیرتی «لیله القدر انقلاب» به مناسبت دهه فجر در مساجد و هیئت های مذهبی خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰ برنامه در سراسر استان قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام مهران جامعی» ظهر امروز (شنبه 12 بهمن) در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر که با مسئولیت ستاد کانون های مساجد خوزستان برگزار شد، با اشاره به برنامه این اداره کل در دهه فجر اظهار کرد: از مهم ترین برنامه های ما «لیله القدر انقلاب» است که در سراسر استان و در مساجد و هیئت های مذهبی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در این برنامه هر منطقه یا شهری یک تجمع چند هزار نفری دارند و چند مسجد و هیئت یک جا جمع می شوند و برنامه ای در قالب نشست بصیرتی برگزار می کنند.

 

وی با بیان اینکه در این برنامه تاکید شده که از سخنرانان کشوری و سیاسی دعوت و در برنامه به هم به موضوع پیروزی انقلاب و هم چهلیمن روز شهادت سردار سلیمانی پرداخته شود اضافه کرد: تاکنون 40 برنامه قطعی شده که هم شهرها و هم مناطق روستایی و محروم را در برمی گیرد.

 

حجت الاسلام جامعی تصریح کرد: در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی یک سری از برنامه به صورت کاملا مردمی و توسط مساجد، تشکل ها و هیئت ها مذهبی برگزار شد که از این تجربه برای راهپیمایی 22 بهمن هم بهره می بریم و برنامه هایی همچون سرود، تئاتر، نقاشی و ... اجرا می کنیم.

 

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در 2 قالب قابل اجرا است یکی از طریق پخش فیلم های انقلابی و دوم به صورت نشریه است که به مساجد و هیئت ها ابلاغ شده و بناست دستاوردها این مجموعه ها نمایش داده شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات معامله قرن 12 بهمن کمیته مساجد دهه فجر لیله القدر انقلاب مساجد و هیئت ها حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ستاد حجاب و عفاف با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: این دانشگاه از نظر اولیاء یک محیط امن و مطمئن است و وظیفه داریم همچنان این امنیت را ایجاد کنیم و یکی از جنبه‌های امنیت موضوع «حجاب و عفاف» است که با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرشید سلیمی با بیان اینکه برای تحقق موفق «حجاب و عفاف» باید خانواده‌ها، استادان، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند، ادامه داد: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این باره باید دوستانه و توأم باادب باشد و در صورت تکرار با فرد مورد نظر براساس قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ‌سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی درباره حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار و خروجی آن نیز پیش‌بینی شود می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود