Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:45:16 GMT

دهه فجر، فرصت تبیین ثمرات انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۹۹۶۱

دهه فجر، فرصت تبیین ثمرات انقلاب اسلامی است

آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در جمع طلاب و روحانیون استان افزود: رسانه‌های گروهی و مبلغان دینی از فرصت این ایام برای بازگو کردن برکات مختلف انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته استفاده کنند.

وی در ادامه به نقش حضرت امام (ره) و مبارزات ایشان پرداخت و گفت:  امام (ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب‌نشینی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام  (ره) گفت: اگر روحیه مقاومت و استقامت امام (ره) نبود دشمنان در انقلاب نفوذ و اهداف و آرمان های آن را تغییر داه بودند.
ناصری تصریح کرد: بعد از امام خمینی (ره) نیز در حوادث مختلف بسیاری این رهبر معظم انقلاب بودند که با ایستادگی در وسط میدان و مدیریت خود انقلاب را در مسیر خود حفظ کردند.
وی به درس‌های آموزنده موجود در شهادت سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: انسان با تفکر در شهادت آن شهید والا مقام به نوعی رابطه قوی ایجاد شده بین انسان و خداوند پی می‌برد .
نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: انسان با دیدن این دلدادگی‌های آن شهید به اهل بیت (ع) از خود خجالت می‌کشد که چطور این همه اخلاص را در وجود خود جمع کرده بود و ما غافل مانده‌ایم.
ناصری  گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که باید به نوجوانان و جوانان این کشور و حتی کشور های مسلمان معرفی شود.
امام جمعه یزد ، دیپلماسی قوی را از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) دانست و افزود: به همین دلیل بود که در ابتدای انقلاب و در آماج حوادث مختلف این انقلاب را مدیریت و حفظ کند.
ناصری یزدی  گفت: تیزبینی امام (ره) جهت بازگشت به کشور در ۱۲ بهمن انقلاب را نجات داد و گرنه اگر بین خروج شاه از کشور و حضرت امام (ره) فاصله می افتاد انقلاب اسلامی نیز به سرنوشت انقلاب مصر دچار می‌شد.
وی بیان داشت: امام (ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب نشینی نکرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی جامعه حضرت امام مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ابتدای انقلاب حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت سالروز یک رویداد مهم در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و از آن زمان تا به امروز خدمات ارزنده‌ای در دفاع از کیان کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام ارائه کرده است.

بی شک نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و در عرصه تولید قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و کمک رسانی به مردم مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده و آسیب دیدگان از بیماری کرونا نقشی برجسته و بی‌بدیل بوده و در تمام عرصه‌های حساس نظام خوش درخشیده است.

همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» امروز می‌بینیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور پاسداری می‌کند و به برکت وجود این عزیزان دشمنان قسم خورده نظام جرأت دست اندازی به خاک پاک کشور اسلامی ما را ندارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از تلاش‌ها و زحمات نیروهای سلحشور و شجاع سپاه پاسداران که با عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق علاوه بر افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی باعث شادی و شعف در بین همه مردم و دلسوزان و دوستداران نظام شدند قدردانی کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهان حضرت صاحب‌الزمان (عج) را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 746637

دیگر خبرها

  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • اگر سپاه نبود
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است