Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه «ایثار»، سید منصور میرمرادی ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان از این بدهی به‌صورت نقد و ۲ هزار میلیارد دیگر به‌صورت اسناد خزانه پرداخت شد.
وی افزود: هزینه‌های پرداختی ایثارگران توسط شرکت بیمه در حال واریز است و بدهی سال ۱۳۹۷ مراکز و مراجع درمانی به‌صورت نقدی تسویه می‌شود و بدهی مربوط به سال ۱۳۹۸ نیز در قالب اسناد خزانه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد خزانه در حقیقت تعهد دولت است که قبول کرده در اختیار دستگاه‌ها قرار داده شود تا مطالبات خود را دریافت کنند.

دانشگاه‌ها اجازه هیچ نوع اعمال محدودیتی را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ندارند
وی در خصوص پرداخت بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه گفت: بیش از ۲ سال است مصوبه‌ای از دولت دریافت کرده‌ایم که دانشگاه‌ها اجازه هیچ نوع اعمال محدودیتی را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر به دلیل مسائل شهریه‌ای نداشته باشند و طبق این آیین‌نامه دولت و بنیاد طرف حساب دانشگاه‌ها هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی دانش‌محور و هوشمند است، افزود: بنیاد از معدود سازمان‌هایی است که اطلاعات آن به‌صورت یکپارچه است. از سویی تعدادی از نهادها و سازمان‌ها نیز دسترسی به این اطلاعات دارند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکل ایثارگران را برطرف کنند. به‌عنوان‌مثال موضوع معافیت سربازی از مواردی بود که بسیاری از ایثارگران برای استفاده از آن بین بنیاد و نیروهای مسلح در رفت آمد بودند و امروز با توجه به ایجاد سیستم‌های نرم افزاری این مشکلات دیگر وجود ندارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دنیا به سمت فناوری‌های نوین پیش می‌رود و در همین راستا آموزش‌های تخصصی ویژه کارکنان بنیاد از سال‌ها پیش شروع شده و بنیاد برای بهره‌وری بیشتر به سمت تکنولوژی‌های جدید می‌رود. برنامه‌های بنیاد با تئوری‌های مختلف توسط کارشناسان نظری و عملی سنجیده می‌شود. برخی از قواعد در سازمان حاکم شده که بسترهای اجرای قوانین را تسهیل کرده است که دانش‌محور شدن برنامه‌ها یکی از این فعالیت‌ها است.

تصمیم‌گیرنده اصلی کمیسیون پزشکی پزشکان متخصص هستند
وی با بیان اینکه دخالت‌های مدیریتی در کمیسیون پزشکی بنیاد وجود ندارد، افزود: تصمیم‌گیرنده اصلی کمیسیون پزشکی پزشکان متخصص هستند و بنیاد تابع نظر کمیسیون پزشکی است. در بنیاد کسی اجازه تفسیر قانون را ندارد و حتی توصیف آن توسط افراد حقوقدان متخصص انجام می‌شود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مجمع ایثارگران دولت بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع ایثارگران دولت بیمه درمان مجمع ایثارگران دولت بیمه درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیسیون پزشکی اسناد خزانه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

فروغ شباهنگ در جمع خبرنگاران گفت: با تلاشهای مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و تخصیص منابع به منظور پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان، ۱۹۵ میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی استان پرداخت شد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت روال منطقی و تا حدودی قابل قبول را در پرداخت مطالبات بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه‌های بستری و سرپایی در پیش گرفته که بر این اساس ۱۹۵میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی تا آبان ماه ۱۴۰۲، ۷۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان سطح یک و موسسات خصوصی تا دی ماه پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد: این پرداخت ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مراکز ارائه دهنده خدمات شده و  به تبع آن رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات درمانی را سبب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شباهنگ بیان کرد: بیش از یک هزار و ۴۷۲موسسه درمانی سطح استان با این اداره کل طرف قرارداد هستند که به ۷۰درصد از جمعیت استان که تحت پوشش بیمه سلامت می باشند، خدمات درمانی مورد نیاز ارائه می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان