Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح   در جمع مردم روستای هلک داری بخش دشتیاری چابهار اظهار داشت: دولت در کنار مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان است و تمام تلاشش را برای آبادانی این منطقه و برگشت زندگی مردم به حالت قبل را بکار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد حضور رییس جمهوری، وزرا، مسوولان کشوری و لشکری برای رسیدگی بهتر و پیگیری مشکلات مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان بودیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تمامی مسوولان کشور از دولت خدمتگزار گرفته تا نیروهای مسلح مصمم هستند تا این تهدید پیش آمده را به فرصت مغتنمی برای پیشرفت مردم مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان تبدیل کنند.

او  بیان کرد: حضور در کنار سیلزدگان، پیگیری و در جریان قرار گرفتن مسوولان از مشکلات پیش روی آنان بهتر می‌تواند به امورات رسیدگی و دغدغه‌های مردم را برطرف کند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: امکانات مهندسی، راه سازی، معیشتی، درمانی و بیمه‌ای در این منطقه گسیل شده و اقدامات لازم برای رسیدگی به مشکلات سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است.

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز /شنبه/ وارد فرودگاه بین المللی چابهار-کنارک شد و مورد استقبال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان قرار گرفت.

بازدید هوایی از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان، بازدید از راه آهن چابهار- زاهدان و طرح‌های در دست اجرا از جمله مجتمع پتروشیمی نگین مکران در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار از مهمترین برنامه‌های وزیر دفاع به این شهرستان است.

امیر سرتیپ حاتمی در این سفر با حضور در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان از نحوه کمک رسانی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع مستقر در منطقه بازدید خواهد کرد.

دیدار با مردم و مسوولان و نشست با فرماندهان نیروهای مسلح منطقه از دیگر برنامه‌های وزیر دفاع و هیات همراه به جنوب سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع سیل سیستان و بلوچستان مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان