Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@19:56:20 GMT

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری ملت‌های مظلوم است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۱۶۹۷

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری ملت‌های مظلوم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و از آحاد مردم انقلابی استان برای شرکت در برنامه‌های ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر دعوت کرد. به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در این بیانیه آمده است که پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از افتخارات و سند عزتمندی و شجاعت ملت بزرگ این سرزمین با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی به دست آمد و امروز سرمشق و الگو یی بی بدیل برای ملت‌های آزادی خواه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی امریکای ستمگر را فراهم نموده است امروز در مسیر عزت و اقتدار و به سرعت وصف ناشدنی به تحقق سمت اهداف و آرمان‌های حیات بخش خود به پیش می‌رود و شعله‌های امیدواری را در دل ستمدیدگان جهان همواره روشن نگه داشته است.
بی تردید انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است و امروز حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.
و اینک در چهل و یکمین سالگرد پیروزی این نهضت الهی و شجره ریشه دار که به زعامت پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، جانفشانی فرزندان برومند میهن اسلامی و شهدای گرانقدر به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچمداری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی ) پیشقراول مبارزه با نظام سلطه محسوب می‌شود می‌طلبد تا اقشار مختلف جامعه امروز و به ویژه جوانان و نوجوانان آینده ساز مملکت در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های ارزشمند آن کوشا بوده و تا اتصال به حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) با تمام توان و اقتدار صیانت از نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ازعموم مردم ولایتمدار و آگاه استان مرزدار ایلام دعوت می‌نماید تا با شرکت فعال و پرشور در آیین‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجرکه از ساعات ابتدایی روز شنبه  12 بهمن ماه و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن اسلامی در سراسر کشور اسلامی ایران آغاز خواهد شد، اعلام وفاداری و اعتقاد عمیق خود با این نهضت الهی را به نمایش بگذارند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام سیاست و اقتصاد دهه فجر انقلاب اسلامی قرآن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، میلاد یزدان پناه گفت: این پویش در دو حوزه فرهنگ پایداری و مقاومت اسلامی و تاثیر نقش وحدت مسلمانان در پیشبرد و تقویت بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد و شرکت کنندگان می تواند آثار خود را برای دبیرخانه این پویش ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: از برترین داستان ها به انتخاب هیات داوران تجلیل و به همه شرکت کنندگان در این پویش گواهی شرکت داده خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است