Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@22:48:15 GMT

تعطیلی برخی مدارس استان کرمانشاه در روز یکشنبه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۲۴۰۸

تعطیلی برخی مدارس استان کرمانشاه در روز یکشنبه

مدارس برخی شهرستانهای استان کرمانشاه، فردا(یکشنبه، 13بهمن) به دلیل برودت هوا تعطیل و یا با تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایرنا بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به دلیل برودت هوا، فردا(یکشنبه) مدارس پیش‌دبستانی تمام شهرستانهای استان بجز شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدارس مقطع ابتدایی شهرستان های اسلام آبادغرب، سنقر وکلیایی، کنگاور دالاهو و بخش گواور در گروه صبح تعطیل و سایر مقاطع با یک ساعت تاخیر دایر می‌شود.

مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهرستانهای کرمانشاه، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، صحنه و هرسین نیز در گروه صبح با یک ساعت تاخیر دایر می‌شود.

امروز(شنبه) نیز مدارس برخی شهرستانهای استان تعطیل بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002z9D

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرمانشاه شهرستانهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 747637

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند