Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی خوان پایه اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده شهرستان های گچساران و باشت برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱-نوذر بزمی

۲-غلامرضا تاجگردون

۳-سیدقدرت الله حسینی

۴-اردلان زینل زاده

۵- زهره فولادی وندا

۶-میلاد گرجی زاده

۷-بهنام همتی

۸-هومن عسکری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات زهره مجلس شورای اسلامی تایید گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ موفقیت شرکت احداث و توسعه نیروگاه های مپنا در اخذ صلاحیت طرح و ساخت پایه یک

تین نیوز شرکت احداث و توسعه نیروگاه های مپنا (توسعه یک) موفق به تمدید گواهینامه صلاحیت طرح و ساخت (EPC) پایه یک در رسته «نیرو» و همچنین اخذ گواهینامه پایه یک در رسته های «نفت و گاز» و «اتوماسیون صنعتی» شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ بدین ترتیب شرکت توسعه یک نخستین شرکت در گروه مپنا است که همزمان دارای گواهینامه های طرح و ساخت صنعتی (EPC) پایه یک در سه رسته نیرو، نفت و گاز و اتوماسیون صنعتی شده است.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه در روزهای پایانی سال 1402 برای صدور گواهینامه طرح و ساخت نیاز به اخذ پروانه فنی و مهندسی از وزارت صمت بود که با تلاش و برنامه ریزی بسیار فشرده از سمت شرکت توسعه یک مپنا انجام و تایید اولیه از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ شد.

گفتنی است شرکت توسعه یک مپنا علاوه بر صلاحیت اجرای پروژه های صنعتی به روش طرح و ساخت در سه رسته مذکور، گواهینامه «صلاحیت پیمانکاری» در رشته ها و زمینه هایی مانند نیرو (پایه1)، آب (پایه1)، نفت وگاز (پایه1)، ساختمان و ابنیه (پایه1)، تاسیسات و تجهیزات(پایه1)، راه و ترابری (پایه4)، ارتباطات و فناوری اطلاعات (پایه4 )، معدن (پایه5) و کاوش های زمینی (پایه5) را نیز داراست.

همچنین گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوره E در تخصص های گروه انرژی شامل تولید نیرو، توزیع نیرو، انتقال نیرو و انرژی تجدیدپذیر (پایه1)، دیسپاچینگ و مخابرات نیرو (پایه1)، بهینه سازی انرژی (پایه1)، تخصص های خطوط انتقال نفت و گاز (پایه1) و خدمات برنامه ریزی و اقتصاد (پایه3) نیز از جمله گواهینامه های شرکت توسعه یک مپناست.

 

    آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • طبیعت گچساران در نوروز ۱۴۰۲
  • قاضی آمریکایی شکایت‌ها علیه «حفتر» را رد کرد
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • اعلام وصول تقاضای بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • ◄ موفقیت شرکت احداث و توسعه نیروگاه های مپنا در اخذ صلاحیت طرح و ساخت پایه یک
  • پیشنهاد دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره گزینش معلمان
  • باشت باوی سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز شد