Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی شامگاه شنبه در مراسم جشن انقلاب در مسجد عابدینیه سمنان ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر حرکت دینی شکل‌گرفته است، بیان کرد: انقلاب و حرکت امام خمینی (ره) الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و اهل‌بیت (ع) است.

وی بابیان اینکه انقلاب امروز بیش از هر تفکری رو به گستردگی است، افزود: راهی که امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی در چهار دهه پیش پایه‌گذاری کردند، مرزهای جغرافیایی عالم را فراگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بابیان اینکه محور حرکت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: کلیدواژه‌های ایام‌الله دهه فجر می‌بایست از بیانیه گام دوم باشد که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شد، گرفته شود.

محمودی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی، بیان کرد: هرچه از انقلاب می‌گذرد، پایداری آن بیشتر می‌شود و امروز بسیاری از کشورها شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند.

وی افزود: خون شهید سلیمانی در آغاز گام دوم انقلاب و شرایطی که دشمنان می‌کوشیدند تا ارزش‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، بار دیگر سبب انسجام و تقویت ارزش‌ها شد.

کد خبر 4841715

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی ایران امام خمینی انقلاب دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان یاسوج زلزله انقلاب اسلامی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست