Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تماس تلفنی با دبیر کل جهاد اسلامی بر تدوام حمایت ایران از آرمان فلسطین تأکید کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی با «زیاد النَخّاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چگونه آمریکا را به عقب‌نشینی واداشتیم؟

بنا بر گزارش «الاعلام الحربی»، در این تماس تلفنی سردار سرتیپ قاآنی گفت که جمهوری اسلامی ایران در مواجهه مردم فلسطین با توطئه‌هایی که حقوق تاریخی مردم فلسطین را نشانه رفته و همچنین در رویارویی آن‌ها با معامله قرن آمریکا، از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی گفت که هیچ تغییری در سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال نیروهای مقاومت فلسطین به ویژه  بعد از ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی سپاه قدس ایجاد نشده است. سرادر قاآنی تأکید کرد که اقدام آمریکایی‌ها در ترور این شهید، زمینه‌چینی برای اعلان معامله قرن بود.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین نیز در این تماس ضمن تقدیر و تشکر از موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسئله فلسطین، گفت که مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین معامله قرن آمریکا و همه توطئه‌هایی را که به دنبال سلب حق تاریخی فلسطینیان است، ساقط خواهند کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه این هفته طی نشستی به همراه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح تحمیلی، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شد و مقرر گردید که تنها بخش‌هایی از شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سردار قاآنی فرمانده سپاه فرمانده جمهوری اسلامی ایران دونالد ترامپ زیاد النخاله معامله قرن الاعلام الحربی فلسطین ترامپ سردار حاج قاسم سلیمانی جمهوری آمریکا مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فلسطینیان نیروی قدس سپاه جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی جهاد اسلامی تماس تلفنی معامله قرن دبیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

ابوعبیده با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

سخنگوی القسام، ادعای اسرائیل درباره نابودی مقاومت فلسطین را دروغ خواند و گفت: دشمن در تلاش است این توهم را برای جهان ایجاد کند که همه گروههای مقاومت را از بین برده، ولی این، یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده تنها دستاورد اسرائیل را کشتارهای جمعی و تخریب عنوان و تصریح کرد: ارتش اسرائیل فقط بر کشتار کودکان و غیر نظامیان و نبش قبور متمرکز شده است. به هر حال، ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد که در صدر آن، خروج ارتش اسرائیل، شکست محاصره [غزه] و بازگشت آوارگان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین، ابهت اسرائیل را در طی ۶۰ دقیقه در عملیات طوفان الاقصی در هم شکست، خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی طی ۲۰۰ روز نتوانسته است هیچ دستاوردی داشته باشد.

سخنگوی القسام ضمن قدردانی از حملات نیروهای مقاومت لبنان، عراق و یمن به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: حجم و ماهیت پاسخ جمهوری اسلامی ایران [به اسرائیل] قواعد جدیدی وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

کد خبر 846755 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • اسرائیل برای فلسطینی‌ها حق حیات قائل نیست