Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:25:39 GMT

آورده سد کوهرنگ ١٥٠ میلیون متر مکعب است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۲۹۵۹

آورده سد کوهرنگ ١٥٠ میلیون متر مکعب است

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: زمانی که سد تمام شود آورده سد کرهرنگ ٣، ١٥٠ میلیون مترمکعب است البته هرچه میزان بارش بیشتر باشد امکان انتقال بیشتر نیز فراهم است.

حجت الله غلامی شامگاه (شنبه-۱۲ بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص بودجه های عمرانی استان، اظهار کرد: اعتبارات استان ٢ هزار و ۸۲ میلیارد تومان است که حدود ٣٥ درصد آن تخصیص یافته است که تا پایان خرداد سال آینده جذب خواهد شد و در سال ١٣٩٩ با رشد ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصدی این رقم به ٢ هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان می رسد.

وی گفت: قطار خمینی شهر ادامه خط ٢ مترو اصفهان است و در واقع جزو برنامه توسعه خط ٢ مترو اصفهان است. مترو نجف آباد نیز توسعه خط ٢ مترو قلمداد می شود.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، ادامه داد: در هفته دولت ١٧٣٤ پروژه افتتاح و در دهه فجر ١٨٢٦ پروژه افتتاح می شود، البته پروژه های شاخص با اعتبار بیش از ٨ میلیارد تومان را جدا کرده ایم.

در ادامه این نشست حسن قاضی عسگر- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، گفت: با سیاست تنظیم بازار در یک سال گذشته تمام اقلام به وفور موجود است، به ویژه مواد پروتئینی هم تولید شده و هم زمینه واردات آن فراهم شده است. همچنین قرارداد تحویل  میوه شب عید هفته پیش امضا شد تا میوه با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

همچنین حیدر قاسمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص انتخابات گفت: تعداد شعب اخذ رای در استان ٢٨٣٦ شعبه است و ٦٠ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات همکاری می کنند. تعداد افراد نامزد راه یافته به مرحله پایانی نیز ٣٧٢ نفر است که در ١٦ حوزه انتخابیه به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد استانی سیاسی معاون هماهنگی امور استانداری اصفهان میلیارد تومان عمرانی استان خط ٢ مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر غلامیان پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم اظهار کرد: اداره کل تعزیرات موظف به افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از بیمارستان‌ها بوده و تخلفات گزارش شده از واحدهای درمانی به دستور استاندار قم رسیدگی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: گزارش های قیمت گذاری‌ها و مشکلات حوزه دارو از طریق استاندار قم به معاون اول ریاست جمهوری ارائه شده تا این مسائل سازماندهی شوند.

وی ابراز کرد: منعطف کردن مسائل معیشتی و برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار به جدیت در استانداری قم دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تغییرات قیمت‌های بازار کماکان موجب اعتراض مردم می‌شود و ما نیز موظف به رسیدگی مطالبات آنها هستیم.

طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری» دو موضوع حائز اهمیت استان قم است و از اتاق اصناف نیز انتظار می‌رود تا در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشد.

کد خبر 6081001

دیگر خبرها

  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند