Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:11:07 GMT

رهایی مرد کابینت ساز از قصاص در قتل پیرزن تنها

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۲۹۶۸

رهایی مرد کابینت ساز از قصاص در قتل پیرزن تنها

حوادث رکنا: مرد کابینت ساز که طی درگیری با یک پیرزن بر سر قیمت نصب کابینت، وی را کشته بود، قصاص نمی شود.

این قاتل پس از جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

به گزارش رکنا، پدرام ۳۷ ساله که کابینت ساز بود پاییز سال ۹۴ پس از درگیری با یک زن ۶۳ ساله به نام ناهید وی را در خانه اش در جنوب تهران کشت و گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد که با تلاش پلیس ردیابی و بازداشت شده بود به قتل زن سالخورده طی درگیری بر سر قیمت نصب کابینت اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

پدرام پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من قصد کشتن پیرزن را نداشتم. وقتی با هم درگیر شدیم او را هل دادم که سرش با دیوار برخورد کرد.من همان موقع از ترس خانه پیرزن را ترک کردم و چند روز بعد به اتهام قتل بازداشت شدم.

مرد کابینت ساز به قصاص محکوم شده بود که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند.

وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه مرد کابینت ساز در جایگاه ویژه ایستاد و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

وی گفت: من مدت ها بود که کابینت ساز بودم. آخرین بار برای نصب کابینت به خانه پیرزن تنها رفته بودم.من کابینت ها را نصب کردم اما سر مبلغ دستمزد با پیرزن درگیر شدم.او می خواست پولم را ندهد به همین دلیل در اوج عصبانیت او را هل دادم که سرش با دیوار برخورد کرد.من از ترسم بلافاصله خانه پیرزن را ترک کردم اما بعد متوجه شدم او جان سپرده است.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت:من واقعا قصد کشتن پیرزن را نداشتم.من قبلا او را ندیده بودم و درگیری ما سر قیمت نصب کابینت ها بود.من و خانواده ام با سختی زیاد و با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کردیم و به همین دلیل حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم به خاطر خانواده ام در مجازات تخفیف قائل شوند.

بنابر این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی قاتل جرم پلیس کشتن اخبار حوادث قصاص مرد درگیری پیرزن قتل پیرزن فیلم عکس ایران مرد چین تهران اخبار تهران حوادث تهران کرمانشاه ویروس رضایت اولیای دم خانه پیرزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

کد خبر 6086332

دیگر خبرها

  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • معرفی کابینت های جدید
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد