Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا شعبانی‌بهار، افزود: برای آماده‌سازی بهتر تیم جهت شرکت در مسابقات جهانی آلمان که آخرین مرحله برای کسب سهمیه انفرادی و تیمی در رشته ریکرو است درصدد هستیم تیم قبل از آلمان در اردوی تدارکاتی کره‌جنوبی شرکت کند تا با آمادگی بهتری عازم آلمان شود.

وی همچنین از برگزاری رقابت‌های انتخابی برای تیم کامپوند خبر داد و گفت: رقابت‌های انتخابی تیم کامپوند برای تشکیل تیم ملی روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در سایت تیروکمان برگزار می‌شود که البته به خاطر این که در سال کسب سهمیه المپیک قرار داریم هنوز زمان برپایی اردوی تیم ملی کامپوند مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی‌بهار پیرامون این پرسش که با توجه به انتقادات صورت گرفته از کمانداران کامپوند مبنی بر تعطیلی اردوهای تیم ملی آیا برنامه‌ای برای این تیم تا پایان سال پیش بینی نشده است، اظهار کرد: با توجه به این که در سال کسب سهمیه المپیک قرار داریم فعلا اولویت اصلی ما آماده‌سازی تیم ریکرو است، البته این احتمال نیز وجود دارد که اگر بودجه لازم تامین شود شاید برای تیم کامپوند نیز اردو برگزار کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان در خصوص وضعیت بودجه این فدراسیون خاطرنشان کرد: تا به امروز بالای ۶۰ درصد بودجه خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم اما چون وزارت اعلام کرده بود که به جز اعتبار سالیانه قرار است به فدراسیون‌های المپیکی بودجه ویژه‌ای تخصیص داده شود برای آماده‌سازی تیم ریکرو جهت کسب سهمیه تیمی در آلمان منتظر هستیم تا صد در صد بودجه خود را دریافت کنیم.

شعبانی‌بهار در پایان همچنین درباره وضعیت خوابگاه سایت تیروکمان اظهار کرد: ساخت خوابگاه در سایت تیروکمان در حال انجام است اما این که چه زمانی به اتمام برسد بستگی به تامین منابع مالی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دارد که بودجه به موقع واریز شود. به هر صورت امیدواریم که ظرف شش ماه آینده کار ساخت خوابگاه تیروکمان به اتمام برسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک بودجه تیم ملی وزارت ورزش سایت تیروکمان شعبانی بهار تیم کامپوند آماده سازی کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی

به گزارش خبرنگار مهر، برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رابطه با ترکیب اعزامی کاروان هر یک از کشورهای شرکت کننده مقرراتی وضع کرده اند که به نوعی دست و پای مدیران را برای اعزام کامل در هر رشته می بندد.

در ترکیب کاروان های اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران بر اساس سهمیه های تخصیص داده شده جایگاه خود را دارند. بخش دیگر کاروان را اعضای کادر فنی رشته های المپیکی شامل سرمربی، مربی، سرپرست و .... تشکیل می دهند.

طبق آنچه کمیته برگزاری بازی های المپیک به آن تاکید دارد، تقریبا به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام اعضای کادر فنی داده می شود. همین مساله که در برخی دیگر از ادوار بازی های المپیک هم اعمال شده بود، یکی از چالش های اصلی برای تعیین نهایی ترکیب اعزامی کاروان ایران را ایجاد کرده است.

مسئولان کمیته ملی المپیک که این روزها در مرحله ریزش کاروان ایران بر اساس ثبت نام اولیه هستند این موضوع را مدنظر دارند.

ورزش ایران تا به امروز صاحب ۳۲ سهمیه در ۹ رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تیراندازی، شمشیربازی، تکواندو، قایقرانی، وزنه برداری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری شده است.

کد خبر 6085749

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک