Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@09:56:48 GMT

«شنای پروانه» غوغا به پا می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۳۶۱۷

«شنای پروانه» غوغا به پا می‌کند؟

محمد کارت پس از ساخت آثار مستند و داستانی کوتاه که در جشنواره‌ها و جشن‌های مختلف موفقیت‌هایی کسب کرده امسال با «شنای پروانه» به سراغ اولین تجربه سینمایی خود رفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد کارت پیش از این فیلم‌های مستند موفق «آوانتاژ»، «بختک»، «خون‌مردگی» و «ذره‌بین» را ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین سال گذشته موفق شد جایزه بهترین فیلم کوتاه را با فیلم «بچه‌خور» در جشنواره فیلم فجر از آن خود کند.

رسول صدرعاملی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است و حسین امیردوماری و پدرام پورامیری در نگارش فیلمنامه «شنای پروانه» با محمد کارت همکاری داشته‌اند که در کنار هم قرار گرفتن این نام‌ها می‌تواند از نکات کنجکاوی‌برانگیزی باشد که قطعاً توجه مخاطبان و سینمادوستان را به دیدن این فیلم جلب می‌کند.

از طرفی طی روزهای اخیر سکانسی کوتاه از فیلم سینمایی «شنای پروانه» در فضای مجازی منتشر شده است که در آن امیر آقایی با ظاهری متفاوت در نقش یکی از گنده لات‌های تهران ایفای نقش کرده و در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ویدئو که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده باعث شده تا بسیاری از مخاطبان منتظر دیدن «شنای پروانه» در جشنواره فیلم فجر باشند. «شنای پروانه» را می‌توان موفق‌ترین فیلم امسال در تبلیغات پیش از شروع جشنواره دانست.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «شنای پروانه» به شرح زیر است:

کارگردان: محمد کارت

نویسنده: محمد کارت، حسین امیردوماری و پدرام پورامیری

تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی

بازیگران: جواد عزتی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، مه‌لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نیلوفر شهفری، نادر شهسواری و آبان عسکری.

در خلاصه داستان آن آمده است: "در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند."

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیر آقایی رسول صدرعاملی جواد عزتی محمد کارت طناز طباطبایی شنای پروانه سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر گنده لات فیلم سینمایی شنای پروانه محمد کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «اورنبورگ» در یکی از مسابقات جام حذفی روسیه برابر تیم «دینامو مسکو» قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۲ تن به شکست داد.

محمد قربانی لژیونر ایرانی اورنبورگ در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. او در دقیقه ۶۸ و در حالی که تیمش با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود موفق شد با جاگیری و هوشمندی خود موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در ادامه بازی، حریف موفق شد ۲ گل دیگر به ثمر برساند و در آخرین لحظات بازی هم اورنبورگ یک گل دیگر زد اما فرصتی برای گریز از شکست باقی نمانده بود.

کد خبر 6081460

دیگر خبرها

  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»
  • «شهرک» وارد «کازابلانکا» شد
  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»
  • فروش بالای فیلم‌های سینمایی دستاورد سینماگران یا دولتمردان؟
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه