Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان شرکت در سه آزمون پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی وزارت بهداشت تا ۳۰ بهمن فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام در این آزمون‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور جهت ثبت نام در آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی اسفند ۱۳۹۸ تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه ۳۰ بهمن ۹۸ فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون ها مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی،‌ داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند، باید قبل از ثبت نام از طریق سایت  http://epay.sanjeshp.ir هزینه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال  را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به مراکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

همچنین این دسته از داوطلبان تا ۳۰ بهمن ماه ۹۸ فرصت دارند با مراجعه به مراکز قطب برگزار کننده آزمون جامع علوم پایه، پیش کارورزی و داروسازی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور نیز قبل از واریز ثبت نام باید از برگزاری آزمون و داشتن ظرفیت در منطقه آمایشی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه و جامع داروسازی پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام آزمون داروسازی ثبت نام آزمون علوم پایه مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت علوم پایه و جامع داروسازی پیش کارورزی فرصت دارند ثبت نام ۳۰ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد علی زلفی گل بهمراه عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش از محل انتظار والدین داوطلبان در دانشگاه الزهرا بازدید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کردند و بیش از ۹۷۰ هزار نفر تا قبل از شروع آزمون، کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.
در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان