Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:26:44 GMT

اجتماع سلیمانی‌ها در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۱۹۹

اجتماع سلیمانی‌ها در یزد برگزار شد

در این مراسم ابتدا یکی از روحانیون عراقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهید سلیمانی به اهمیت زنده نگه داشتن ایثارها و مقاومت در برابر دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی نماد عینی مقاومت، ایمان و اخلاص بود.

حجت‌الاسلام سیدحمید حسینی افزود: این شهید والامقام تمام وجود خود را وقف رضای خدا و خدمت به مردم کرده بود و نقش اصلی در شکست  داعش و سایر گروه‌های وابسته تکفیری در منطقه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهید سلیمانی با مبارزه انقلابی خود نه تنها عراق و سوریه بلکه بسیاری  از کشورهای جهان و منطقه را از لوث وجود داعش و مخالفان امت اسلام نجات داد و نقش موثری در پیروزی جبهه مقاومت داشت .

حسینی همچنین به ذکر خاطره خود از شهید سلیمانی و روحیه ولایتمداری او در برابر دشمنان و برخورد قاطع با استکبار و حامیانش در منطقه پرداخت و بر تداوم  راه شهیدان توسط مردم و جوانان به عنوان یک وظیفه اسلامی و انقلابی تاکید کرد.

همچنین در ادامه این مراسم تعدادی از آیات منتخب کلام وحی توسط یکی از قاریان بین المللی تلاوت و مورد استقبال مردم قرار گرفت  و یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به اجرای برنامه پرداخت.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار سلیمانی فرمانده سابق نیروهای سپاه قدس در حمله پهپادهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد همراه با ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی و ایرانی به شهادت رسیدند که این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرد، ۳۲۰ هزار بسیجی و افزون بر ۵۰ هزار رزمنده دارد که تعدادی از آنها در دوران دفاع‌ مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته اند.

برچسب‌ها شهدا یزد قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا یزد قاسم سلیمانی شهدا یزد قاسم سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا،مجریان طرح نور ( عفاف و حجاب) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها (صحن امام رضا علیه السلام)با حضور سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار می شود.

زمان برگزاری این اجتماع،پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ، ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود