Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@06:51:14 GMT

خودکشی حیرت‌آور یک دختر ۱۴ ساله +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۳۵۷

خودکشی حیرت‌آور یک دختر ۱۴ ساله +عکس

محمد رستم پور فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: «من خواهر مرموزی‌ام. دختر ساکتی‌ام و دوست افسرده‌ای‌ام. من یک دانش‌آموز تنهام. من هیچی نیستم. بی‌ارزشم. من گم شده‌ام. ضعیفم. از بین رفته‌ام. متأسفم. می‌دانم که مدتی بعد، شما را خواهم دید. عاشق همه شما هستم. قوی باشید». اینها آخرین جملاتی است که مولی نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مولی راسل» تنها یک روز پیش از آنکه پانزده ساله شود، خودکشی کرد؛ بی آنکه روزها و ساعات پیش از آن، علایم یا نشانه‌های روانی خاصی از خود نشان داده باشد. پدر مولی می‌گوید شدت حیرت و تعجب این اتفاق، با خانواده من کاری کرد که ما در پی یافتن چرایی خودکشی دخترم، همه جا و همه چیز را جستجو کردیم.

«یان راسل» می‌گوید در کنار همه چیزهایی که ممکن است یک دختر ۱۴ ساله داشته باشد، ما به حساب‌های کاربری مولی در شبکه‌های اجتماعی هم سر زدیم و آنجا محتواهایی در مورد بیهودگی زندگی، پوچ بودن آدمی و همچنین تصاویری که به خودکشی تشویق می‌کرد؛ پیدا کردیم.

یان مطمئن است این محتواهای مضر آنلاین، مغز دخترش را دگرگون کرده و او را به خودکشی تشویق کرده. او حالا بنیادی تأسیس کرده و به کمک کالج سلطنتی روانپزشکی بریتانیا به دنبال آن است که در انتشار محتواهایی مخالف زندگی، قواعد و استانداردهایی برای پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی تدوین و تنظیم کند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس

نادیا زکالوند: آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخوردهای متعددی گرفته است.

بیشتر بازخوردها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشارهایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897281

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران
  • عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک ۱۰ ساله در رشت