Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:03:26 GMT

بارش شدید برف مدارس تکاب و سردشت را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۳۷۳

بارش شدید برف مدارس تکاب و سردشت را تعطیل کرد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: بارش شدید برف، مدارس تکاب و سردشت را در روز ۱۳ بهمن ماه تعطیل کرد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: کاهش دمای هوا و بارش شدید برف در برخی مناطق استان، برخی مدارس نوبت صبح را در روز یکشنبه 13 بهمن  تعطیلی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و تمامی مدارس روستایی مدارس تکاب تعطیل شد.

بارش برف موجب تعطیلی مدارس نوبت بعد از ظهر اردبیل شدبارش برف مدارس سراسر استان کردستان را به تعطیلی کشاندسفیدپوش شدن محورهای مواصلاتی استان مازندران؛ تعطیلی برخی مدارس استان

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین تمامی مدارس میرآباد سردشت در مقطع ابتدایی شهری و ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی به علت سردی هوا و بارش شدید برف تعطیل شده است.

به گزارش تسنیم، سرمای هوا امروز مدارس روستایی پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی را تعطیل کرده بود.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی بارش شدید برف مدارس تکاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های آموزشی در آذربایجان غربی با بهره‌برداری از ۴۵۰ کلاس درس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این تعداد کلاس درس در ۱ سال گذشته در قالب ۱۰۰ مدرسه به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی تکمیل و برای بهره برداری در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در گفتگو با خبر گزاری صدا وسیما گفت: در این مدت با نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی بیش از ۱ هزار ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضا‌های آموزشی اختصاص یافت که با جذب و هزینه این اعتبارات بخش زیادی از طرح‌های نیمه تمام مدرسه سازی در استان تکمیل و ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع برمساحت فضا‌های آموزشی افزوده شد.

وی سرانه فضا‌های آموزشی در استان را ۴ و ۲۲ صدم متر مربع اعلام و تصریح کمرد: این سرانه در میانکین کشوری ۵ و ۲۲ صدم متر مربع هست که برای رسیدن به این سرانه نیاز به احداث بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان است.

رحمانی گفت: درحال حاضر ۱ هزار ۸۰۰ کلاس درس در استان با میانگین پیشرفت فیزیکی بالا ۳۰ تا ۸۰ درصد دردست ساخت است.

وی همچمنین به روند بازسازی و ساخت مدارس تخریب شده شهرستان خوی در زلزله‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این شهرستان ۱۹ باب مدرسه خسارت دیده از زلزله با ۹۵ کلاس درس بازسازی تحویل آموزش و پرورش داده شده است و ۱۴ باب مدرسه دیگرنیز با ۱۱۳ کلاس درس با مشارکت و همکاری خیران و با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دردست ساخت است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: در زلزله‌های خوی ۷۲ باب مدرسه ارزیابی شدند که ۳۵ باب مدرسه با ۱۱۳ کلاس درس بعلت خسارت جزِئی بعد از تعمیرات تحویل آموزش و پرورش شدند.

رحمانی با تقدیر از خیران مدرسه ساز استان در کمک به توسعه فضا‌های آموزشی تصریح کرد: تعهد خیران استان در جشنواره بیست و پنجم ۴۳۵ میلیارد تومان بود که ۹۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

در دوسال گذشته برای توسعه و تجیهز هنرستان‌ها و مدارس استان ۱۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • ساخت ۴۳۵ کلاس درسی در آذربایجان غربی
  • اسکان موقت نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر روز در مدارس آذربایجان‌غربی
  • توسعه فضا‌های آموزشی در آذربایجان غربی با بهره‌برداری از ۴۵۰ کلاس درس 
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس در آذربایجان غربی