Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی _ رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی برنامه‌های فرهنگی قرآنی این مجموعه در ایام‌الله دهه‌فجر را تشریح کرد.

مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه فرهنگ، قرآن، اجتماعی و حتی درمان از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این مجموعه در ایام‌الله دهه‌فجر از اجرای برنامه‌های مختلف با رویکرد دانشجویان غافل نیست، اظهار کرد: بزرگداشت پیروزی انقلاب برهمه ارگان‌ها و دستگاه‌ها واجب است، اما جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهادی برخاسته از انقلاب  رسالتی خطیرتر بردوش دارد.

شهرجردی از برگزاری همایش تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدا و گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری همایش امام خمینی(ره) و اقتصاد اسلامی در ایام‌الله دهه‌فجر خبرداد و افزود: اردوی بازدید از موزه عبرت، اردوی بازدید از بیت قدیمی حضرت امام(ره) در خمین و تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های ایشان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی بااشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص انتخابات و بررسی ابعاد این رویداد مهم از زوایای مختلف توسط دوخبرگزاری ایکنا و ایسنا، از رونمایی از 191اُمین کتاب سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان، برگزاری مسابقات ورزشی، پوشش خبری و تصویری برنامه‌های دهه‌فجر دستگاه‌های مختلف توسط دوخبرگزاری تحت اختیار به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

شهرجردی بابیان اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا در ایام‌الله دهه‌فجر در دستور کار قرار دارد، مصاحبه با فعالان انقلابی در عرصه‌های مختلف و مصاحبه با خانواده شهید ادبجو را از برنامه‌های پیشروی خبرگزاری ایکنا دانست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ایکنا مرکزی جهاد دانشگاهی دهه فجر شهرجردی تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدا دانشگاهی استان مرکزی ایام الله دهه فجر جهاددانشگاهی استان جهاد دانشگاهی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام حسینی در گفتگوی خبری سیما، گفت: امسال در حدود ۲۰ نفر از روحانیون برای تبلیغ در ماه رمضان به کیش سفر کردند و همراه با ائمه جماعات مساجد در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی در مراکز تفریحی و بازار‌ها و اقامه نماز جماعت، گفت: هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه‌های قرآنی ویژه کودکان و کارگاه‌های مشاوره در کشتی یونانی، اسکله تفریحی و کمپ گردشگری مصلی با حضور روحانیون مبلغ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر مساجد کیش، مراسم احیای شب‌های قدر را برگزار می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌ها از ساعت ۲۲ با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، اقامه نماز قضا، مراسم قرآن به سر و عزاداری شهادت امام علی علیه السلام برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: مراسم مرکزی کیش نیز در مصلی از ساعت ۲۲ در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر نهاد امامت جمعه کیش، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک و حجت الاسلام و المسلمین صادقی واعظ، سخنرانان لیالی قدر در مصلی کیش هستند.

حجت الاسلام حسینی گفت: سید مهدی میرداماد و سید جواد هاشم زاده نیز مداحی مراسم را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه همنوایی الغدیر تهران نیز در مراسم احیای لیالی قدر مصلی برنامه برگزار می‌کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: در صحن داخلی مصلی، قسمتی با نام حسینیه کودک آماده شده است تا خانواده‌های دارای فرزند بتوانند در آرامش کامل مراسم احیای شب‌های قدر را برگزار کنند و از برنامه‌های مصلی کیش بهره‌مند شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان