Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسن بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای ۹۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری مسیر ایلام به بدره این شهرستان به شبکه ارتباطی زیرساخت کشور متصل می‌شود که ۹۵ میلیارد ریال برای این پرژه هزینه شده است.

وی افزود: اجرای این پروژه علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه، پهنای باند مورد نیاز کلیه اپراتورها در شهرستان مذکور (بدره) را تامین و سرویس‌های مورد نیاز ارتباطی به مشترکان در شهرستان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام یادآور شد: همچنین با اجرای این شبکه مسیر پشتیبان شبکه ارتباطی شهرستان‌های بدره - دره‌شهر و آبدانان در زمان بحران و پدافندی تامین و علاوه بر مسیر ارتباطی قبل که از طریق شهرستان دهلران برقرار و ارتباط با شهرستان ذکر شده حوزه جنوب از مسیر جدید به شبکه ارتباطی استان و کشور نیز برقرار می‌شود.

حسن‌بیگی اضافه کرد: علاوه بر اجرای این پروژه ظرفیت شبکه دیتای استان نیز در ایام دهه فجر ۱۰ گیگابایت بر ثانیه افزایش یافته و کل ظرفیت دیتای استان ۱۲٠ گیگابیت بر ثانیه می‌شود.

وی گفت: شرکت ارتباطات و زیرساخت به عنوان مادر شبکه‌های مخابراتی وظیفه تامین کلیه بسترهای ارتباطی مورد نیاز شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای ارتباطی در سطح کشور را فراهم می‌کند.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام ادامه داد: علاوه بر پروژه‌های ذکر شده مردادماه سال جاری ۴۴٠ کیلومتر شبکه فیبر نوری ارتباطات زیرساخت در سطح استان با اعتبار 440 میلیارد ریال در ۶ مسیر ارتباطی برای توسعه ظرفیت مورد نیاز شبکه و دسترسی آسان مشترکان به سرویس ارتباطی فراهم شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 دهه فجر فیبر نوری شبکه مسیر ارتباطی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ارتباطات زیرساخت شبکه فیبر نوری شبکه ارتباطی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری