Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاقی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار به مرحله نهایی بخش استمرار ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب راه یافت.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار به مرحله نهایی بخش استمرار ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در این بخش از ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب استان های اصفهان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، یزد و مازندران به مرحله نهایی راه یافته اند که از این تعداد یک کتابخانه به عنوان برگزیده نهایی معرفی خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بخش استمرار با هدف تجلیل از کتابخانه های فعال در شش دوره اخیر این جشنواره است که تاکنون فعالیت های منتخب خود را در معرض داوری گذاشته اند.

 

اسحاقی افزود: برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره و بخش استمرار بزودی مشخص و معرفی خواهند شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب 19 بهمن ماه در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: در این مراسم 10 روستا و منطقه عشایر به عنوان روستاهای برگزیده و از 10 روستا و منطقه عشایری به عنوان روستاهای تقدیری و یک روستا به عنوان برگزیده بخش استمرار معرفی خواهد شد.

 

اسحاقی افزود: کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار در دومین دوره جشنواره دوستدار کتاب به عنوان روستای برتر برگزیده معرفی شده بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر نماز جمعه مسجد مسجد مسجد معامله قرن خطبه نماز جمعه دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مرحله نهایی داوری جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب شهرستان بیله سوار اردبیل ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب دوستدار کتاب راه یافت مرحله نهایی بخش استمرار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دو عنوان کتاب حوزه‌ی کودک و نوجوان با عنوان «مهمان کوچه» به نویسندگی اسماعیل اله دادی و «مامان من بابا است» به نویسندگی نسترن حاتمی در حوزه هنری استان در خرم آباد رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این مراسم با تبریک اقدام جسورانه سپاه ایران علیه رژیم صهیونستی گفت: با تکیه بر توانمندی بالای فرزندان این مرز و بوم در فناوری‌های گوناگون به ویژه در عرصه نظامی و به برکت خون پاک امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدردر خاورمیانه است.

احسان یاوری با تأکید بر اینکه زبان هنر اثرگذارترین زبان‌ها است، افزود: باید برای بیان دستاورد‌های انقلاب از این ابزار قدرتمند و ارزشمند استفاده کرد.

وی بر ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با شهید آوینی، سبک و اندیشه و افکار وی تاکید کرد و اظهارداشت: شهید آوینی نماد هنر متعالی، مردمی و انقلابی است و نسل جدید به ویژه هنرمندان جوان باید بیشتر و بهتر با شخصیت این شهید گرانقدر آشنا و وی را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این مراسم حمایت از هنرمندان، نویسندگان و چاپ کتاب را از اولویت های این کانون عنوان کرد و گفت: ۹۱ عنوان کتاب را در بیش از ده هزار جلد به کتابخانه های کانون های پرورش فکری استان اضافه کردیم که امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم برای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان موثر باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • توزیع هزار جلد کتاب بین کانون های پرورش فکری در سمنان
  • ارسال ۳ هزار اثر به دومین جشنواره قرآنی شهید آوینی
  • ارسال ۳ هزار اثر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی