Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای طرح افق کلاس‌های زندگی به «رنگ خدا» در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، گفت: همزمان با دهه فجر، اهدای سبد معیشتی به نیازمندان در اجرای طرح افق با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر ۷۲ سبد معیشتی به زن سرپرست خانوار در امام زاده عباس(ع) ساری خانم اهدا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه، اوقاف در راستای کاهش مشکلات معیشتی جامعه اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در راستای طرح افق بین نیازمندان می‌کند، گفت: طرح افق با رویکرد جدید حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شاخص استان مازندران شکل گرفت.

حیدری با اشاره به اینکه هزینه و درآمد بقاع متبرکه باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش‌رود، افزود: در راستای طرح افق بقاع متبرکه باید در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش تأثیرگذار داشته باشند و در همین راستا کلاس‌های زندگی به رنگ خدا با حضور اساتید در بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام حیدری زندگی به رنگ خدا بقاع شاخص مازندران ایکنا اوقاف و امور خیریه کلاس های زندگی آسیب های اجتماعی بقاع متبرکه شاخص بقاع متبرکه رنگ خدا طرح افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| زندگی روستایی در لفور سوادکوه

آفتاب‌‌نیوز :

روستانشینان همواره یار و یاور یکدیگرند و زنان و مردان روستایی در بیشتر کارها با یکدیگر همکاری میکنند و نمیگذارند بار زندگی بر دوش دیگری سنگینی کند.

روستا نشینی یکی از قدیمی ترین شیوه های زندگی اجتماعی است که تاکنون ادامه یافته است و روستاها را باید بعنوان رکن اصلی در ثبات اقتصادی ؛ فرهنگی و اجتماعی جامعه تلقی کرد.

متاسفانه تغییر بافت روستایی  در مازندران زیاد به چشم می خورد و کمتر خانه های سنتی به چشم میخورد.دهستان لفور (لپور) یکی از دهستان‌های شهرستان سوادکوه شمالی در استان مازندران در شمال ایران است.

دهستان لفور یکی از نقاطی است که مردم از دیرباز در حرفه دامداری سنتی مشغول به فعالیت هستن شرایط اقلیمی و جغرافیایی متنوع در  لفور بستر مناسبی برای فعالیت های دامپروری و یکی از محورهای اشتغال و تامین معاش مردم است.

دیگر خبرها

  • بقاع متبرکه هرمزگان میزبان ۶۰۰ هزار زائر در ۵ روز نخست فروردین
  • تصاویر| زندگی روستایی در لفور سوادکوه
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران برپا می شود
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل