Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@10:58:45 GMT

پنجشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۲۰۹

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی درباره وزش باد شدید در پایتخت هشدار داد و افزود: تهران امروز در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر با وزش باد شدید همراه خواهد بود. دمای امروز صبح پایتخت به یک درجه بالای صفر هم رسید و پیش بینی می‌شود فردا به صفر درجه برسد. بیشینه دمای امروز تهران ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: امروز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه فعالیت سامانه بارشی به مناطق شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی اظهار کرد: فردا نیز بارش پراکنده را در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان خواهیم داشت که همراه با وزش باد خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد شدید خواهیم داشت. امروز در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز و تهران گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.
 
رفیعی ادامه داد: از روز سه شنبه تا پایان هفته در نیمه شمالی کشور افزایش دما رخ می‌دهد و روز پنجشنبه انتظار داریم با ورود سامانه بارشی دیگری در دامنه‌های زاگرس مرکزی و مناطقی از آذربایجان غربی و شمال کردستان بارش‌ها آغاز شود که به شکل پراکنده خواهد بود.
 
وی گفت: اوایل وقت امروز دریای خزر مواج و توفانی خواهد بود، فردا و پس فردا مرکز و شرق خلیج فارس مواج است و روز دوشنبه دریای عمان این شرایط را خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دریای خزر سازمان هواشناسی سواحل دریای خزر سیستان و بلوچستان سامانه بارشی وزش باد شدید بخش هایی دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز با تاثیر سامانه همرفتی، ناپایداری‌های جوی و دریایی در نقاطی از استان تداوم خواهد داشت و در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد.

وی گفت: امروز بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه فعال در هرمزگان تا فردا جمعه ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور افزود: در مناطق دریایی طی امروز در بعضی ساعات افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود و با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در اثر ابری بودن، توصیه می‌شود تردد‌های دریایی با احتیاط انجام شود و در بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد