Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، یک مرد ۴۴ ساله روز گذشته (شنبه) در فیلیپین در مقابل ویروس مرگبار «کرونا» تسلیم شد و جان خود را از دست داد.

بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، این اولین قربانی ابتلا به ویروس کرونا در خارج از چین است و پیش از این هیچ مورد تلفات ناشی از ابتلا به این ویروس بیرون از چین ثبت نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که فرد مذکور یکی از شهروندان شهر «ووهان» استان «هوبی» چین بوده که بتازگی به فیلیپین بازگشته بود. ووهان مرکز شیوع ویروس کشنده کرونا است که چندین هفته است در قرنطینه است و رفت و آمد در این شهر بسیار محدود است.

تلویزیون دولتی چین روز یکشنبه خبر داد که روز شنبه ۴۵ نفر دیگر در استان هوبی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این ویروس کشنده در چین به ۳۰۴ نفر افزایش یافت.

طبق گزارش راشاتودی، این مرد فیلیپینی بعد از مشاهده علائمی شبیه به آنفولانزا همچون سرفه و گلودرد، در بیک بیمارستان محلی بستری شد که در نهایت در مقابل این ویروس دوام نیاورد. این دومین مورد تأیید شده ابتلا به ویروس کرونا در فیلیپین بود که مورد اول نیز از ووهان به فیلیپین بازگشته بود.

فیلیپین روز پنجشنبه هفته گذشته، از کشف ابتلای اولین مورد به این ویروس کشنده که یک زن ۳۸ ساله چینی بود، خبر داد که روز ۲۱ ژانویه (اول بهمن ماه) از ووهان بازگشته بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرد فیلیپینی کرونا چین ووهان ابتلا به ویروس کرونا ویروس کشنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از اطلاعات آنلاین، دریافت جایزه اسکار توسط یک بازیگر مرد سیاه پوست در اوج مبارزات نژادی در آمریکا اتفاق مهمی محسوب می‌شد. قبل از پواتیه، هاتی مک دانیل به خاطر بازی در فیلم بر باد رفته جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش دوم زن گرفته بود. گزارش سی و ششمین دوره اهدای جایزه اسکار را به نقل از روزنامه اطلاعات ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ بخوانید و عکس‌های سیدنی پواتیه هنگام دریافت جایزه اسکار را تماشا کنید.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895738

دیگر خبرها

  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس