Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@14:01:06 GMT

جان‌بولتون و بگم بگم‌هایش

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۸۵۲

جان‌بولتون و بگم بگم‌هایش

خبرگزاری میزان- مشاور اسبق ترامپ در کتاب تازه خود اطلاعات مهم و محرمانه‌ای را منتشر کرده که می‌تواند سرنوشت ترامپ را دگرگون کند. تاریخ انتشار: 10:35 - 13 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۴۵۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از خبرآنلاین، جان بولتون، مشاور سابق ترامپ که این روز‌ها به یکی از مخالفان سرسخت او تبدیل شده، در کتاب تازه خود که هنوز منتشر نشده، اطلاعات مهم و محرمانه‌ای ارائه کرده که می‌تواند سرنوشت ترامپ را دگرگون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مستاجر کاخ سفید منطقه را ترک می‌کند

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ ترامپ جان بولتون خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی

علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی راهکار‌های رفع موانع حقوقی و قضایی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش، نشر کتب و همچنین فضای مجازی اظهار داشت: در این نشست که با حضور معاون قضایی دیوان عدالت اداری، معاون دادگستری استان تهران، معاون حقوقی و توسعه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش پرورش و جمعی از کارشناسان مرتبط با موضوع برگزار شد، اعضای حاضر در جلسه پیرامون اهمیت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی و ضرورت اصلاح رویه‌ها اتفاق نظر داشتند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروهی شامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و همچنین دیوان عدالت اداری و دادگستری جهت بررسی فرآیند رسیدگی و ارائه راهکار برای همگرایی بیشتر میان دستگاه‌ها در جهت رفع ایرادات موجود از سوی کمیسیون اصل نود مجلس تشکیل شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: پیرو اعمال نظارت قبلی کمیسیون اصل نود مجلس در موضوع انتشار برخی محتوا‌های مغایر با ارزش‌های فرهنگی اسلامی بر بستر سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی داخلی و سکو‌های اینترنتی و تداوم این روند، مقرر شد بررسی اقدامات بازدارنده جهت عدم تکرار انتشار محتوای ضد فرهنگی در فضای مجازی تهیه و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمیسیون اصل نود تقدیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد