Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ مهندس سید سعید شاهرخی، به مناسبت آغاز چهل و یکمین بهار آزادی، در جمع خبرنگاران گفت: ۵۰۵ پروژه در حوزه عمرانی با ۴۴۶ میلیارد تومان اعتبار و ۸۵ پروژه اقتصادی با اعتبار ۴۹۸ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر و با حضور ۳ نفر از وزراء و یکی از معاونین رئیس جمهور، افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار همدان با اعلام اینکه برای سفر دکتر روحانی، رئیس جمهور به استان همدان در حال برنامه‌ریزی هستیم، افزود: بنده با رای تمام اعضای هیئت دولت و بدون یک رای مخالف به عنوان استاندار همدان منصوب شده و تا زمانی هم که در این سمت هستم افتخار خدمت داشته و مجری برنامه‌های دولت هستم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هر کس قدر اصحاب رسانه را نفهمد چیزی از مدیریت نفهمیده است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجری انتخابات در اقدامات خود کاملا بی‌طرف عمل خواهیم کرد.

شاهرخی تصریح کرد: مجریان و مسئولان موظف هستند در جریان برگزاری انتخابات بی‌طرفانه رفتار کرده و مُر قانون را اجرا کنند.

وی حضور هیئت نظارت و هیئت بازرسی در کنار مسئولان و مجریان را یک فرصت و ظرفیت برای برگزاری هرچه بهتر و سالم‌تر انتخابات دانست و افزود: هیچ نماینده‌ای من را نیاورده و هیچ نماینده‌ای هم نخواهد بُرد، به همین دلیل هیچ نیاز شخصی به نماینده‌ای ندارم ولی در راستای خدمت به مردم با تمام نمایندگان استان همکاری می‌کنم.

استاندار در ادامه با اشاره به اینکه ایستگاه راه آهن در داخل شهر همدان جانمایی شده است، گفت: مقرر شده ایستگاه فعلی راه‌آهن را در مسیر مسافربری به داخل شهر بیاوریم که مسیر نهایی شده توسط شورای شهر برنامه ریزی شده است.

مهندس شاهرخی در آخر با بیان اینکه به دنبال برقراری پرواز همدان- شیراز و همدان- قشم هستیم، اظهار داشت: پیگیر پرواز تهران- همدان و بالعکس بوده و درنظر داریم برای نوروز ۹۹، پرواز همدان به استانبول را نیز برقرار کنیم.

46

کد خبر 1348209

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان استاندار همدان میلیارد تومان نماینده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ابراهیم مرادی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته از میان ۲۶۶ مدرسه در حال ساخت، ۱۰۴ مدرسه با ۴۰۶ کلاس درس و ۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در این سال تکمیل شد، افزود: سهم کردستان از اعتبارات ملی و جمعیت دانش‌آموزی کمتر از دو درصد و در مدرسه‌سازی بیشتر از سه درصد بوده که عملکرد استان در زمینه مدرسه‌سازی مطلوب بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی در هفته دولت و همچنین بهره‌برداری از ۸۶ پروژه در ابتدای سال تحصیلی را از دیگر اقدامات صورت گرفته ذکر کرد و گفت: در دهه مبارک فجر، ۴۶ مدرسه با زیربنای بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع تحویل آموزش و پرورش شده است.

مرادی با اشاره به افزایش بالغ بر شش هزار نفری دانش آموزان استان در سال گذشته، اضافه کرد: سرانه دانش‌آموزی دو سانتی‌متر مربع ارتقا یافته است.

وی کمک خیران به حوزه مدرسه‌سازی در سال گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کرده‌اند که این میزان، ۱۵ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی در کردستان را شامل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان به تحویل ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در سال گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد با تخصیص‌های صورت گرفته این میزان در سال جاری به ۷۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 745674

دیگر خبرها

  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان