Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:02:58 GMT

تداوم‌ پروازها ی چین به ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۹۹۱

در حالی که ۴۸ ساعت از صدور دستور توقف پروازهای رفت و برگشت به چین از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد، امروز هم سه پرواز از چین به ایران وارد شد. ناطقان:  در حالی که ۴۸ ساعت از صدور دستور توقف پروازهای رفت و برگشت به چین از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد، امروز سه پرواز از چین به ایران وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرواز شماره ۵۰۷۸ ماهان ساعت ۴:۳۰ دقیقه از پکن به تهران، پرواز شماره ۵۰۷۶ ماهان از شانگهای به تهران ساعت ۴:۴۶ دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمد و پرواز شماره ۵۰۸۰ ماهان نیز از مبدأ گوانگ ژو ساعت ۵:۱۹ دقیقه در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

این در حالی است وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در جمع خبرنگاران از توقف کامل پروازهای رفت و برگشت چین خبر داده بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عصر دیروز در همین زمینه به خبرنگاران گفته بود: پروازهایی که از چین به ایران در حال حاضر انجام می‌شود و در هفته جاری ادامه خواهند داشت مانند پروازهای عادی نبوده و به منظور انتقال ایرانیان مستقر در شهرهای مختلف چین در حال انجام است؛ اما بلیتی به صورت برنامه‌ای و سیستمی فروخته نخواهد شد.
منبع: عصر ایران برچسب ها: پرواز ، ایران ، چین ، تداوم ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرواز ایران چین تداوم ناطقان پروازهای رفت و برگشت چین به ایران راه و شهرسازی پرواز شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف فوری پروازهای ایران به دبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

بر اساس این گزارش به محض دریافت تلکس رفع مشکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پروازها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازهای دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

کد خبر 845432 برچسب‌ها سيل ایران و امارات خبر مهم

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد