Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی پلیس راه استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف همراه با کولاک در محور خلخال - اسالم عبور از این جاده فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در اکثر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل روان گزارش شده است، اظهار داشت: در برخی محور از جمله محور اردبیل به مغان به دلیل بارش برف جاده خیس و لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در محورهای اردبیل به آستارا و اردبیل به سراب نیز جاده خیس و لغزنده است ولی بارشی وجود ندارد، افزود: فعلا در این محور ها نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست و لازم است رانندگان با توجه کافی رانندگی کنند.

سخنگوی پلیس راه استان اردبیل گفت: به دلیل بارش برف همراه با کولاک و یخبندان بودن سطح جاده در محور خلخال - اسالم عبور از این مسیر مستلزم استفاده از زنجیر چرخ برای همه خودروهای عبوری است.

سرهنگ حسینی در ادامه تصریح کرد: به رانندگان عزیز توصیه می شود با پایبندی لازم به قوانین رانندگی، رعایت سرعت مطمئن و خودداری از سبقت های غیر مجاز از برروز تصادف جلوگیری کنند تا شاهد حوادث ناگوار در جاده ها نباشیم

انتهای پیام/آ

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دلیل بارش برف محور خلخال استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سید نادر صفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال محدوده ییلاق جهانگیریه کشف شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه هویت این جسد هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: تحقیقات در مورد نحوه فوت این شخص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082098

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تردد روان در جاده های فارس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران