Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:23:38 GMT

روزانه بیش از ۳ کلاس درس در استان تهران ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۷۷۸۱

روزانه بیش از ۳ کلاس درس در استان تهران ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نوسازی مدارس بر خود وظیفه می‌داند تا با تلاش و ممارستی که اکنون در این مجموعه در حال انجام است، فضاهای مناسب تحصیل آینده سازان این مرز و بوم را فراهم کند.

وی افزود: استان تهران که به لحاظ فضاهای آموزشی از محروم‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود، پروژه‌های آموزشی بسیاری را اکنون در دست انجام دارد که تا مهر ۱۳۹۹ آماده و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهری به فضاهای آموزشی که در بهمن ماه ۱۳۹۸ و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعاً ۶ فضای آموزشی با ۳۹ کلاس درس و بیش از ۴ هزار مترمربع زیربنا در دهه فجر امسال در تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۶۵ فضای آموزشی و پرورشی با حدود ۸۰۰ کلاس درس در مجموعاً استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش شده است تا دانش‌آموزان در مدارس نوساز و با استانداردهای روز به تحصیل بپردازند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون توانسته‌ایم در هر روز بیش از ۳ کلاس درس در استان تهران احداث کنیم که این آمار تا پایان سال جاری افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و حمایت دولت و خیرین نیک اندیش مدرسه ساز توانسته‌ایم این حرکت بزرگ را در تهران که در محرومیت فضاهای آموزشی قرار دارد انجام دهیم و در سال آینده نیز این روند حرکت صعودی خواهد داشت.

کد خبر 4842076

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شهری وزارت آموزش و پرورش ساخت مدرسه دهه فجر شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش دهه فجر شهر تهران محسن هاشمی آتش نشانی نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه سانحه تصادف شورای شهر فضاهای آموزشی استان تهران کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حوریه محمدی با اعلام این خبر افزود: بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به همکاری دانشگاه های کلان منطقه یک در این رویداد گفت: این جشنواره با شعار «آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه» و با محوریت پاسخگویی اجتماعی و کاربردی کردن آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی، شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری و همچنین تقدیر از افرادی که برای ارتقای کمی و کیفی آموزش در دانشگاه ها تلاش می کنند، برشمرد و اضافه کرد: امسال از پژوهشگران برتر دانشجویی، مقالات برگزیده و پایان نامه های آموزش پزشکی برگزیده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت جانبی تقدیر خواهد شد.

محمدی، به اهمیت پاسخگویی اجتماعی اشاره کرد و آن را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: توسعه و بازنگری در کوریکلوم های آموزشی بر اساس نیاز جامعه، کیفیت آموزش بالینی، آموزش دانشجو محور، اخلاق حرفه ای و استفاده از فناوری های نوین آموزشی از جمله محورهای این همایش خواند که موجب افزایش کیفیت آموزش می شوند تا فراگیران بتوانند مهارت های لازم را برای ارائه خدمت به کشور به دست بیاورند.

وی بر ضرورت مشارکت جدی تر دانشگاه ها در این رویداد تاکید کرد و یادآور شد: حضور جدی تر دانشگاه ها می تواند به رونق جشنواره بیافزاید. این همایش همچنین از امتیاز آموزش مداوم برخوردار بوده و محتوای برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که برای اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی و تمامی دانشجویان علوم پزشکی در تمامی مقاطع قابل استفاده خواهد بود. همچنین بخش دانشجویی این جشنواره به صورت موازی در کنار رویداد اصلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085286

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی