Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز مانور نظامی خود را برای شبیه سازی جنگ در چند جبهه آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در این مانور نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و همچنین اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی شرکت دارند.

در پی این مانور اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیترش نوشت: مانور مذکور با هدف افزایش سطح آمادگی نیروها برای شرکت در جنگ ها در جبهه های مختلف و بهبود همکاری ها بین پایگاه های فرماندهی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مانور که در آن فرماندهان جبهه های شمالی و جنوبی نیز شرکت می کنند تا چهارشنبه ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است؛ این مانور در حالی آغاز می شود که مقامات رژیم صهیونیستی بارها وحشت خود را نسبت به قدرت نظامی نیروهای مقاومت نشان داده اند.

کد خبر 4842075 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل مانور نظامی ایالات متحده آمریکا عراق معامله قرن فلسطین دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه ایران ویروس کرونا روسیه لیبی لبنان افغانستان ترکیه ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است

به گزارش قدس آنلاین ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعتراف کرد: «از آغاز جنگ غزه ۳ هزار و ۲۹۴ نظامی و از آغاز حمله زمینی به این باریکه، یک هزار و ۵۸۳ نظامی دیگر زخمی شده‌اند و در حال حاضر حال ۲۴ نیروی ارتش وخیم است.»

وی افزود: «۵۱۲ افسر و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه دچار جراحات خطرناک شده‌اند. در حال حاضر نیز ۲۵۸ افسر و سرباز مشغول درمان هستند که حال ۲۴ نفر از آنها وخیم است.»

آمارهای اعلامی از سوی ارتش صهیونیستی در حالی است که معمولا این رژیم از ارائه آمار واقعی تلفات خود خودداری می‌کند.

منابع محلی فلسطین می‌گویند این آماری است که رژیم صهیونیستی رسما به آن اعتراف کرده است، اما تلفات حقیقی این رژیم در غزه به ویژه بر اساس آمارهای منتشر شده توسط بیمارستان‌های صهیونیستی بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • مقام مستعفی ارتش اسرائیل: ۷ اکتبر روز سیاهی برای من است