Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به امضای محمد دلبری معاون اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و علی کریمی مرید مدیرعامل مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران طرح کوثر رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم، بهره گیری مطلوب از ظرفیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی و مدیریتی به منظور نشر و گسترش فرهنگ تقریب و آموزه های وحدت بخش دین مبین اسلام و پیشگیری از اشاعه ی اندیشه های ضد وحدت و فرق انحرافی از طریق هم افزایی ظرفیت های قانونی طرفین تفاهم نامه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از جمله تعهدات در این تفاهم نامه، برگزاری کارگروه ها و میزهای کارشناسی در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد وحدت و تقریب مذاهب اسلامی به صورت ملی و بین المللی، انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و پژوهش های تقریبی ، همکاری برای بستر مناسب جهت نوسازی دیپلماسی تقریب بین مذاهب اسلامی و ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط مؤثر با شخصیت ها و سازمان های ملی و بین المللی است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مذاهب اسلامی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان

دریافت 16 MB

موافقت‌نامه‌های همکاری امنیتی، معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری، همکاری در زمینهٔ دامپزشکی و بهداشت دامی، یادداشت‌های تفاهم همکاری مشترک در زمینهٔ ایجاد مناطق آزاد یا مناطق ویژهٔ اقتصادی، همکاری بین وزارت کار ایران و وزارت پاکستانی‌های خارج از این کشور، تبادل فیلم و همکاری سینمایی، تفاهم شناسایی متقابل استاندارد و همکاری مشترک حقوقی با حضور هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان امضا شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان