Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:50:04 GMT

افتتاح فاز اول کاشی جم در ایام دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۰۰۴

افتتاح فاز اول کاشی جم در ایام دهه فجر

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول کاشی جم در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه حوزه انتخابیه در دوره آینده مجلس شورای اسلامی از لرستان به لارستان تغییر کرده است و در حال حاضر در لار هستم ولی با توجه به مسئولیتم به‌عنوان نماینده مردم بروجرد در مجلس پروژه‌ها را دنبال می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه کاشی جم به نتیجه رسید و فاز اول آن در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: اَبَر پروژه منحصربه‌فرد سیلیکون متال نیز پیشرفت خوبی دارد و زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

بروجردی اضافه کرد: در سال رونق تولید که مقام معظم رهبری فرمودند این یکی از گام‌های بزرگ و استوار بوده که در این منطقه در حال برداشته شدن است.

وی بیان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد اجرا و بهره‌برداری از فاز اول آن باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: این پروژه شامل ۵ فاز است و دارای صدها میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

بروجردی عنوان کرد: این اولین واحد در سطح ملی است که بجای واردکردن سلول‌های خورشیدی از خارج در همین‌جا با استفاده از معادن عظیم سیلیس در این منطقه در داخل کشور تولید می‌کند و ارزش افزوده آن نصیب ملت ما خواهد شد.

وی اظهار کرد: این پروژه می‌تواند یک نیروگاه خورشیدی ۴۰۰ مگاواتی تولید کند که برای کشور یک موفقیت والا و ارزشمند است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: پروژه راه‌آهن نیز مراحل تملک زمین را طی می‌کند. امید می‌رود که در آینده نزدیک این پروژه هم به سرانجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علاء الدين بروجردي دهه مبارک فجر سیلیس نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس فاز اول کاشی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد»، گفت: بعد از این عملیات موجی از شادی سراسر دنیا را فراگرفت.   به گزارش ایسنا، علی رضایی با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم اظهار کرد: اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی شد و کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد در حالی که فکر نمی‌کرد در واقع از مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بطور خاص از سپاه سیلی محکمی بخورد.   وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربناها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد می‌کند.   این نماینده مجلس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد چراکه می‌ترسد که مشکلات بعدی برای او پیش بیاید»، عنوان کرد: اسرائیل سالهاست که در حق ملت فلسطین ظلم می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران آمد و مستقیماً وارد عمل شد و جواب این رژیم جعلی را با موشک و پهپاد داد. مشاهده کردیم که بعد از عملیات «وعده صادق» همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم ایران و جهان خوشحال شدند.    رضایی در پایان گفت: عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد و بعد از این عملیات موجی از شادی در سراسر دنیا مسلمانان و غیر مسلمانان و آزادی خواهان را فرا گرفت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس
  • نمایندگان مجلس در همه مسائل جاری کشور حق اظهار نظر دارند
  • قادری، نماینده مجلس: اطلاعات خریداران ارز باید در اختیار دولت باشد
  • نتیجه همکاری مجلس و دولت باید در سفره مردم قابل مشاهده باشد