Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده، وصول درآمد آب بهای مشترکین آب شرب این شرکت به 107 درصد در 10 ماهه سال 98 رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت  با بیان این مطلب اظهار داشت: فعالیت های این شرکت در جذب و ایجاد درآمدها بر مبنای رعایت ضوابط و دستورالعمل ها با تأکید بر اصول افزایش درصد جذب، افزایش میانگین نرخ فروش آب در جذب درآمدها استوار بوده که این امر باعث شده تا وصول درآمد در این شرکت به 107 درصد در 10 ماهه سالجاری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از منابع درآمدی شرکت فروش آب و دریافت آب بهاء است، افزود: منابع محدود آبی ایجاب می کند تا مشترکین را به طرق مختلف به مصرف بهینه آب ترغیب کنیم که این امر هرچند باعث کاهش میزان فروش می شود ولی به واسطه اختلاف زیاد قیمت تمام شده و قیمت فروش در نهایت مقرون به صرفه خواهد بود.

ولیزاده  تصریح کرد: یکی از مهمترین پارامترها در این موضوع تعرفه است، هرچند تعرفه توسط عوامل محیطی تعریف شده و غیرقابل تغییر می باشد ولی باتوجه به ضوابط و قوانین تعیین کاربری ها توسط عوامل داخلی تعریف و مشخص می شود که با تعریف کاربری های مختلف و تعیین کاربری واحدها، امکان جلوگیری از کاهش درآمد حاصل از فروش آب حتی با کاهش میزان فروش آب میسر می شود.

  مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب خوی به اقدامات انجام شده در راستای تولید درآمد اشاره کرد و تصریح کرد: واقعی نمودن کاربری مشترکین، تعویض کنتورهای خراب با صدور قبوض علی الحساب، واگذاری انشعاب درخارج از محدوده شرکت پس از اخذ استعلامات لازم و پس از مشارکت متقاضی در اصلاح شبکه، شناسایی و کشف انشعابات غیرمجاز و اعمال جریمه و مجاز نمودن اغلب آنها، شناسایی مشترکین پرمصرف (مسکونی) و صدور اخطاریه و اعمال تعرفه های قانونی برای آنها و در نهایت ارائه اخطارهای لازم به مشترکان پر مصرف از جمله این اقدامات است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی آذربایجان غربی آب بها آب و فاضلاب خوی آب و فاضلاب آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت فاضلاب خوی فروش آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که به ریاست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد، برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به شناسایی و وصول منابع مالی و همچنین روش‌های کاهش هزینه‌های غیر ضرور و مدیریت هزینه‌ها ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه بر ضرورت تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مردم  استان و افزایش رضایتمندی آنان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • رشد 111 درصدی درآمد دولت از محل جرائم و خسارات در بودجه / درآمد ناشی از جرایم رانندگی در صدر/ 1403 برای چه مواردی باید جریمه بپردازید؟
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • کاهش ۲۵ درصدی کسری تراز عملیاتی بودجه ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • هوشمندسازی و کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی