Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به سخنگوی شورای نگهبان گفت: ۳ هزار میلیارد تومانی که دزدی شده بود اسراف نبود حالا ۹ متر عمامه ما، از نظر شما اسراف است؟

به گزارش ایمنا، هادی غفاری در پاسخ به این سوال که آیا از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اید یا خیر؟ گفت: هنوز به بنده در این باره اطلاع نداده‌اند. بنده قبلاً گفته بودم که با ۹ متر عمامه به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کدخدایی به شوخی در پاسخ به بنده گفتند که ۹ متر عمامه اسراف است. اسراف نیز از گناهان کبیره است. از این رو گناه کبیره، التزام عملی به اسلام ندارد. به هر حال این گفته کدخدایی است که در سایت‌ها منتشر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که پاسخ شما به این شوخی کدخدایی چیست؟ عنوان کرد: بنده در پاسخ نوشتم سرانجام ۳ هزار میلیارد تومانی که دزدی شد، چه بود؟ آن اسراف نبود؟! که حالا ۹ متر عمامه ما از نظر شما اسراف است؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که نتیجه رد یا تأیید صلاحیت چه زمانی اعلام می‌شود؟ بیان کرد: قرار است اعلام کنند. ما با خدا معامله کردیم و یک ذره هم دلگیر نیستم و هرچه اتفاق بیفتد خدا را شاکر هستم.

غفاری در پاسخ به این سوال که آیا توضیحات شما در جلسه با شورای نگهبان قانع کننده بود؟ گفت: ۱۹ مورد به من تهمت و اتهام وارد کردند. بنده هم قرآن را آوردم. وضو هم داشتم و رو به قبله ایستادم و محکم روی قرآن دست گذاشتم و گفتم به این قرآن قسم، همه ۱۹ اتهام شما به بنده دروغ است. قسم جلاله خوردم و با دست گذاشتن روی قرآن رو به قبله ایستادم. آنقدر محکم روی قرآن دست می‌گذاشتم که تصور می‌کردم کتاب قرآن پاره می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که می‌توانید اتهامات را بیان کنید؟ گفت: بله. یکی از این اتهامات، این بود که به بنده گفته شد ۲ میلیون تومان چک بلامحل کشیدید. بنده خطاب به کدخدایی گفتم اولاً ۳ هزار میلیارد تومان اختلاس را پیدا کنید بعد از آن می‌توانید به سراغ ۲ میلیون تومان بنده بیایید. این در حالی است که همین هم، خلاف واقعه بود و چک بلامحل ندارم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: اتهام دیگر این بود که شما تشویش اذهان عمومی کردید. اتهام دیگر که دروغ مطلق بود این بود که به من گفته شد، ۷۰۰ میلیون تومان وام از بانک دریافت کرده‌ام اما پس نداده‌ام. بنده گفتم کدام بانک؟ همین الان می‌روم ماشین و زندگی‌ام را می‌فروشم و بدهی‌ام را تسویه می‌کنم اما کدخدایی در پاسخ به من گفت: بهتر است اکنون بی‌خیال شوید. بنده اصرار کردم باید به من بگویید اما دروغ مطلق بود.

غفاری در ادامه و در پاسخ به این سوال که در مورد عدم التزام به اسلام چه توضیحاتی دادید؟ بیان کرد: من نمی‌دانم این ایراد را چگونه مطرح کرده‌اند. برای مثال سال‌های سال در کمیسیون بودجه بودم و میلیاردها پول با دست من جابجا می‌شده من به اندازه یک ریال خدا را شاهد می‌گیرم، نگرفتم. یک ماشین از دولت نگرفتم و یک متر زمین از دولت نگرفتم. من هم فرزند شهید هستم، هم آزاده و هم رزمنده و جانباز.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شما مدرک خواستند، اظهار کرد: من به کدخدایی گفتم اگر مدرکی دارید من ۷۰۰ میلیون تومان وام گرفتم همین الان بگویید کدام بانک است تا خانه‌ام را بفروشم و بدهی‌ام را پس بدهم. آنها دروغ می‌گفتند. من به شوخی مطلبی برای کدخدایی نوشتم البته او آدم متدین و سالمی است با او مشکلی ندارم چون کدخدایی مزاح کرد من هم به شوخی نوشتم: وقتی کدخدایی در کوچه خاک بازی می‌کرد سر هادی غفاری بالای دار بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: به یکی از آقایان سخن بدی گفتم که در دفتر حسین نصر کار می‌کرد. دفتر سیدحسین نصر متعلق به فرح پهلوی همسر شاه بود. به او گفتم آن زمان که در آن دفتر نوشابه می‌خوردند من شیشه نوشابه می‌خوردم. در واقع نوشابه را آنها می‌خوردند اما شیشه نوشابه را ما می‌خوردیم و اسراف هم نمی‌کردیم!

به گزارش ایمنا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا آقای هادی غفاری با ۹ متر عمامه رد شده است، گفته است: «آن فردی که این بحث را مطرح کرده بود به شوخی به ایشان گفتم اگر این متراژ (۹ متر عمامه) را برای عمامه استفاده می‌کنید، این حکم اسراف است و اسراف هم یکی از گناهان کبیره است پس می‌توانیم بگوییم شما ملتزم به احکام اسلامی نیستید. این یک شوخی بود.

منبع: برنا

کد خبر 408625

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هادی غفاری عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح طلب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پاسخ به این سوال که آیا پاسخ به این سوال فعال سیاسی اصلاح طلب ۳ هزار میلیارد تومان شورای نگهبان میلیون تومان ۹ متر عمامه هادی غفاری روی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه «برمودا» شبکه نسیم در پاسخ به سوال کامران نجف‌زاده مبنی بر اینکه الان شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟ گفت: حاجی گرینوف‌ها از مخالفان سر سختم هستند. بله، با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم! آنها شعارشان با عملشان نمی‌خواند. وقتی هم در حاکمیت قرار می‌گیرند، تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر می‌شوند. بیشتر این آدم‌ها اینطور صادقه فکر می‌کنند، که صحیح نیست و دین اینگونه نیست. حاجی گرینوف‌ها تظاهر به دین‌داری می‌کنند. حضرت علی (ع) می‌فرماید: مردم به حاکمان خود بیشتر شبیه هستند، تا به پدرانشان. ما آنچه را که در جامعه می‌بینیم و نقد می‌کنیم، برآیند عملکرد حاجی گرینوف‌هاست.

ده‌نمکی در پاسخ به این سوال که شایعه‌ای درباره خودتان شنیدید، که آزارتان بدهد؟ گفت: زیاد. همینکه شما می‌پرسید من میلیاردر هستم، شایعه است. در عالم سیاست می‌آیی، هر روز شایعه است. گاهی شایعه همان کاری را می‌کند، که معاویه با حضرت علی (ع) می‌کرد. بعضی مواقع شایعه صبر آدم را لبریز می‌کند. زمانی که روزنامه‌نگار بودم، یک حدیث از حضرت علی (ع) شنیدم، که فاصله بین حق و باطل چهار انگشت بین شنیدن و دیدن است. یک لحظه دقت کردم و دیدم ما بیشتر خبرهایی که می‌نوشتیم، می‌گفتیم شنیده می‌شود. دیدم هیچ حجتی برای این نوع روزنامه‌نگاری ندارم. روشم را از خبری به سمت تحلیلی بردم.

کارگردان سریال «رستگاری» در پاسخ به این سوال که مسعود ده‌نمکی وسط میدان مین است؟ یا از میدان مین عبور کرده؟ توضیح داد: تا زمانی که عمرمان تمام نشود، وسط میدان مین هستیم.

وی درباره علت کمتر دیده شدن و کمتر مصاحبه کردنش گفت: احساس می‌کنم عافیت در گمنامی است و نه شهرت. من از یک جایی به بعد آب خوردنم هم ژورنالیستی شده بود و تیتر رسانه‌ها می‌شد. احساس کردم این نوع شهرت آسیب‌زننده است. اگر آدم حرفی داشته باشد، وسط جنجال گم می‌شود. بعضی مواقع آدم‌ها دنبال جنجال می‌دوند و گاهی جنجال دنبال آدم‌هاست. من برای اینکه حاشیه‌ها کم شود، دیگر مصاحبه نکردم.

ده‌نمکی در پاسخ به انتقاداتی که به کارهایش می‌شود، گفت: من هیچ وقت منتظر شنیدن تعریف نبودم. گاهی یک نفر واقعاً نقد می‌کند. گاهی هم می‌بینی می‌فهمند کارت خوب است، اما باز تخریبت می‌کنند. بعدها حدیثی شنیدم که مومن همیشه در معرض آزار است؛ یعنی هم از طرف شیطان و دشمن هم از طرف مومن. البته اگر مومن محسوب شویم.

کارگردان فیلم «اخراجی‌ها» در پاسخ به سوال کامران نجف‌زاده مبنی بر اینکه الان منتقدان شما یا شیطان هستند، یا دشمن؟ توضیح داد: خیر، منظورم آدم‌هایی است که هر کاری که می‌کنی، مورد حسد واقع می‌شوی. چرا آدم‌ها وجه مثبت کار را نمی‌بینند؟ حضرت موسی (ع) به خدا فرمود: خدا کاری بکن، که کسی پشت سرم حرف نزند. خدا فرمود موسی من برای خودم اینکار را نکردم، می‌خواهی برای تو اینکار را کنم؟

کد خبر 846592 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • ببینید | مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند + فیلم
  • اعترافات جالب فرمانده پایگاه نواتیم : این حمله بی سابقه ترین حمله به پایگاه بود | طفره رفتن فرمانده اسرائیلی از پاسخ دادن به این سوال | ویدئو