Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:31:43 GMT

دین‌محمدی:مجیدی «دربی‌باز» است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۶۰۲

دین‌محمدی:مجیدی «دربی‌باز» است

«سیروس دین‌محمدی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد برتری ۲ بر یک استقلال برابر نفت مسجد سلیمان افزود: استقلال در این دیدار با ترکیب متفاوتی در زمین حاضر شد و به همین خاطر در ابتدا کمی بازیکنان سردرگم بودند، اما رفته رفته شرایط بهتر شد و در نیمه دوم بازی به طور کامل بازیدر اختیار استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نفت مسجد سلیمان هم نشان داد که از تیم‌های خوب لیگ است، اما استقلال تیمی است که به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهد و با این پیروزی با روحیه خوبی به استقبال دربی رفت.

پیشکسوت استقلال در مورد شهرآورد نود و دوم خاطرنشان کرد: شهرآورد همیشه حساس بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این دیدار با سایر مسابقات متفاوت است و امیدوارم استقلال در این دیدار موفق باشد.

وی با اشاره به مصدومیت «شیخ دیاباته» برای دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس، گفت: دیاباته یکی از وزنه‌های استقلال در خط حمله بود اما در غیاب او «ارسلان مطهری» می‌تواند ایفای نقش کند. مطهری بازیکن خوبی است و الان بهترین فرصت را دارد تا خودش را ثابت کند.

دین‌محمدی در مورد تقابل مربیان ایرانی در شهرآورد خاطر نشان کرد: این اتفاق خوبی است و از نظر من همین موضوع موجب می‌شود تا شهرآورد از همیشه جذاب‌تر باشد.

وی در خصوص اینکه استقلال بازی‌های قبلی خود را با نتایج بسیار خوبی پشت سر گذاشته و آیا این موضوع تاثیری در شهرآورد خواهد داشت یا خیر؟ گفت: این موضوع موجب شده تا تیم روحیه خوبی داشته باشد، اما پیش از سوت آغاز مسابقه بازیکنان باید همه چیز را فراموش کنند و تنها تمرکزشان را روی مسابقه بگذارند چرا که شهرآورد با همه مسابقات متفاوت است.

مربی اسبق آبی‌پوشان در مورد اینکه استقلال «فرهاد مجیدی» نخستین شهرآوردش را به عنوان مربی پشت سر خواهد گذاشت، اضافه کرد: تجربه می‌تواند در شهرآورد نقطه مثبتی برای هر بازیکن و مربی محسوب شود، اما فرهاد به عنوان بازیکن در شهرآوردها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی می‌تواند از تجربیات دوران بازیگری خود استفاده کند. او  نشان داده که یک «دربی‌باز» است و امیدوارم به عنوان مربی هم به موفقیت در این دیدار حساس برسد.

برچسب‌ها استقلال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته سیروس دین‌محمدی شهرآورد تهران نفت مسجد سلیمان شهرآورد فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری شهرآورد پایتخت در قلب زمستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته سیروس دین محمدی شهرآورد تهران نفت مسجد سلیمان شهرآورد فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته سیروس دین محمدی شهرآورد تهران نفت مسجد سلیمان شهرآورد فرهاد مجیدی نفت مسجد سلیمان دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

دیگر خبرها

  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • خدابنده لو: اوسمار بسیار جدی است/پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت