Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@10:50:03 GMT

همه چیز درباره دربی‌های بهمن

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۶۵۹

همه چیز درباره دربی‌های بهمن

بی‌تردید حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان جدال سرخابی‌های پایتخت خواهد بود. دیداری که از نظر جدولی نیز اهمیت فراوانی دارد.

این دهمین دربی بهمن‌ماهی پرسپولیس و استقلال است. در ۹ دیدار قبلی ۲ برد برای هر یک از تیم‌ها به دست آمده و پنج دیدار نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ۹ گل به ثمر رسانده و ۱۱ بار نیز دروازه‌اش باز شده است.

شهرآورد پنجم اولین تقابل ۲ تیم در بهمن‌ماه بود که دست بر قضا در تاریخ هفدهم برگزار شد و تاج سابق با نتیجه یک بر صفر از حریف سنتی خود جلو بود که عزیز اصلی با داور حاج ابوالحسن داور بازی درگیر شد و به صورت او سیلی زد و از زمین اخراج شد. در نهایت بازی نیمه‌تمام ماند و آبی‌ها سه بر صفر برنده شدند.

شهرآورد نهم در سال ۵۰ با برتری چهار بر یک سرخپوشان تهرانی به اتمام رسید. حسین کلانی ۲ بار گل زد و صفر ایرانپاک به همراه محمود خوردبین دیگر گلزنان پرسپولیس بودند. دومین برد پرسپولیس در بهمن‌ماه در سال ۹۰ رخ داد. جایی که با هت‌تریک ایمون زاید بازی ۲ بر صفر عقب مانده را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

دیگر برد آبی‌ها نیز به آخرین جدال ۲ تیم در بهمن ماه برمی‌گردد که استقلال با هدایت منصوریان حریف قدرتمند خود را با حساب سه بر ۲ شکست داد. هر سه گل استقلال در نیمه اول و به وسیله فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی شده شد.

پنج دیدار دیگر ۲ تیم برنده نداشت و سه بار با نتیجه صفر بر صفر و ۲ بار با حساب یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: دربی استقلال پرسپولیس بهمن ماه بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است