Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: هر کدام از ورزشکاران کشورمان بتوانند، در توکیو مدال کسب کنند، یک پاداش ویژه از فدراسیون دریافت خواهند کرد. تاریخ انتشار: 13:11 - 13 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۵۵۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، صبح امروز غلامرضا شعبانی‌بهار با حضور در اردوی کمانداران در کیش از نزدیک در جریان تمرینات تیم ملی ریکرو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از زحمات وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اعضای فدراسیون، کادرفنی و کمانداران، برنامه فدراسیون برای حضور هرچه بهتر در المپیک توکیو را تشریح کرد.

شعبانی‌بهار اظهار داشت: قرار است تیم ریکرو اواخر اسفند ضمن برگزاری اردویی در تایلند، در مسابقات کاپ آسیا در این کشور شرکت کند. سپس در اردیبهشت تیم راهی اردوی چین و مسابقات کاپ جهانی در این کشور خواهد شد. در تلاشیم تا یک اردوی برون‌مرزی دیگر در سال آینده و پیش از مسابقات جهانی آلمان برای تیم ریکرو تدارک ببینیم.

وی تصریح کرد: در مسابقات جهانی آلمان که آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است، پاداش خیلی خوبی درنظر گرفته‌ایم و هرکدام از تیم‌های مردان و زنان کشورمان به این مهم دست پیدا کنند، فدراسیون پاداش قابل توجهی در نظر گرفته است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: هر کدام از ورزشکاران کشورمان که بتوانند در صورت راهیابی به المپیک، در توکیو مدال کسب کنند، علاوه بر پاداشی که کمیته و وزارت ورزش در نظر گرفته‌اند، یک پاداش ویژه از فدراسیون تیراندازی با کمان دریافت خواهند کرد.

همچنین حقوق ورزشکاران المپیکی که ستاد عالی وزارت ورزش آن را تصویب کرده بود و برای کسب سهمیه میلاد وزیری و مربی او (مجید میررحیمی) به فدراسیون داده شده بود، به حساب شخصی وزیری و میررحیمی هرکدام به مبلغ ۳۰ میلیون تومان واریز شد.

بیشتر بخوانید: شعبانی‌بهار: بدون مهندسی انتخابات رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان شدم/ کمیته ملی المپیک نقشی در بازگشت وزیری به تیم ملی نداشت انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان غلامرضا شعبانی بهار المپیک توکیو میلاد وزیری رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان توکیو مدال شعبانی بهار وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ 10 متر آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز 630/3 به عنوان نفر ششم راهی فینال شد.

امیرمحمد نکونام با 628/6 امتیاز در رده هجدهم ایستاد و  مهیار صداقت با 624/6 امتیاز پنجاه و پنجم شد.

فردا (سه شنبه)، 28 فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می‌کند. همچنین مسابقات تپانچه 25 متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • داستان عجیب جواد فروغی