Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ در اولین روز از دهه مبارک فجر، استاندار خراسان شمالی به همراه مدیران کل ستادی استانداری در میزخدمت بنیادشهید به مشکلات تعدادی از خانوادههای شهدا و ایثارگران رسیدگی کردند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، در میزخدمت اداره کل بنیاد شهید استان که عصر 12 بهمن ماه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، بیان کرد: هدف اصلی ازبرگزاری میزخدمت، بهره‌مندی از مجموعه توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی در مسیر رفاه بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی تصریح کرد: در این میزخدمت با مشکلات بسیاری از خانواده شهدا و ایثارگران آشنا شدیم و برخی از مشکلات در بازه زمانی 10 سال نیز حل نشده بود که برای تمام برنامه‌ها مدت زمان خاصی مشخص شد و مقرر شد دستگاه‌های مربوطه نیز همکاری لازم را داشته باشند.

مقام عالی استان با تاکید براینکه نباید خانواده شهدا و ایثارگران نگرانی داشته باشند، تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم که ایثارگران و خانواده‌های شهدا در راهروهای ادارات و بروکراسی‌های اداری گرفتار شوند.

استاندار خراسان شمالی یکی از راه‌های آشنایی با مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را میثاق مدیران با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: بر اساس این طرح تمام مدیران طی برنامه زمان‌بندی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار خواهند داشت و ما در نظر داریم با ارتباط مستقیم مشکلات را بررسی و حل و فصل کنیم.

موضوع اشتغال از جمله مباحث مورد طرح در این نشست بود که دکتر شجاعی در این خصوص خطاب به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: لیستی از خانواده‌هایی که مشکل اشتغال دارند همراه با سابقه و توانمندی کاری و مدرک تحصیلی جمع‌بندی شود تا بتوانیم راهکار مناسب را پیدا کینم.

مشکل مسکن از دیگر موضوعات بود که استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیرکل‌راه‌وشهرسازی، دستور داد: با توجه به تعداد خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شهرستان‌ها شرایط مورد نظر مانند تامین زمین برای ساخت مسکن در قالب تعاونی برای این خانواده‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است، پرداخت تسهیلات بانکی برای فعال کردن واحدهای تولیدی و همکاری بانک‌های عامل برای پرداخت معوقات بانکی از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این جلسه بود که دستورات لازم برای حل آن صادر شد.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن میز خدمت دهه فجر خانواده های شهدا و ایثارگران خانواده شهدا و ایثارگران استاندار خراسان شمالی کل بنیاد شهید خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت دانشگاه علوم قرآنی استان قم، زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی از شهدای راه قدس با حضور برخی از مسئولان استانی و با مشارکت مدارس بهار نور معرفت در دانشگاه علوم قرآنی قم افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید سعید کریمی برگزار شد، حجت‌الاسلام نقیب ریاست دانشگاه علوم قرآنی قم ضمن خیرمقدم گویی به حضور خانواده شهید کریمی در این مراسم، خدمت به خانواده شهدا و تکریم آنان را امری لازم و ضروری دانست.

رییس دانشگاه علوم قرآنی قم خدمت به خانواده شهدا را وظیفه هر ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و همیشه قدردان جان نثاری ها و فداکاری های، آنان بوده و در راه اعتلای اسلام و مسیر شهدا حرکت خواهیم کرد.

پدر شهید کریمی در این مراسم با اشاره به اهتمام شهید کریمی به مسائل دینی و شرعی اظهار داشت: این شهید، اهتمام خاصی به مذهب و آموزه های اسلامی داشت و نسبت به حجاب اسلامی و ولایت فقیه توجه ویژه ای می کرد.

همچنین خواهر شهید کریمی به توجه شهید کریمی به قرآن کریم اشاره و بیان کرد: شهید کریمی در زمینه قرآن اهتمام ویژه ای داشت و انس بسیار خوبی با قرآن کریم برقرار می کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهید کریمی تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 6081549

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد