Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام استاد امام جمعه بخش ارسک در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اینکه وظیفه اصلی یک نماینده قانون گذاری است گفت: هر نماینده‌ای باید نقاط قوت و ضعف منطقه خودش را بداند تابه خوبی بتواند آسیب‌ها راشناسایی کند.

او با اشاره به آیه‌ی شریفه "و شاورهم فی الامر" افزود: نماینده‌ای می‌تواند در بحث نمایندگی موفق عمل کند که مشاوران خوبی را در کنار خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام استاد ادامه داد: یک نماینده ممکن است بخاطر مشغله کاری در مجلس نتواند تصمیم خیلی خوبی را در موارد قانون گذاری بگیرد برای همین یک مشاور خوب میتواند در این زمینه به وی کمک کند.

او اظهارکرد: بررسی سوابق اجرایی و کاری اظهار نظر‌ها تصمیم گیری‌ها عملکرد‌ها و انقلابی بودن یک نماینده می‌تواند در روند انتخابات مردم تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام استاد با اشاره به متعدد بودن شاخص‌های انقلابی بودن ادامه داد: نماینده‌ای که بنااست برای مردم کار کند بایستی مواضع خود را به صورت صریح به مردم بگوید که چقدر به آرمان‌های امام و شهدا پایبند است.

امام جمعه ارسک تصریح کرد: مسایلی که یک نماینده باید نسبت به آن‌ها اگاهی داشته باشدشامل اطلاعات رسانه‌ای و مباحث حقوقی و از همه مهمتر اگاهی کامل به مباحث قانون اساسی است.

اوبیان کرد: نمایندگان باید دیدگاه قانونی خود را به مردم بگویند ودر کنار وظایف اصلی خود می‌توانند برای تسریع کار‌های اجرایی هم از مسئولین مربوطه درخواست مساعدت کنند.

امام جمعه ارسک ادامه داد: نامزد‌هایی بومی، با مشکلات مردم در سطح کلان آشنا هستند و این امر باعث میشود که تصمیم‌های بهتری را برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

انتهای پیام /ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس 98 حجت الاسلام استاد یک نماینده نماینده ای امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899007

دیگر خبرها

  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس