Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:57:39 GMT

آغاز اردوی تیم ملی کاراته مردان از روز چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۰۳۶۵

آغاز اردوی تیم ملی کاراته مردان از روز چهارشنبه

اردوی مرحله جدید تیم ملی کاراته مردان کشورمان از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه برای حضور در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان آغاز خواهد شد.

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از فارس، سومین مرحله مسابقات لیگ جهانی کارته وان در سال 2020 از 25 بهمن‌ماه در امارات برگزار خواهد شد و به همین دلیل اردوی مرحله جدید تیم ملی کاراته مردان از صبح روز چهارشنبه 16 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق برنامه ریزی کادرفنی تیم ملی، مردان اعزامی به سومین مرحله از این رقابت‌ها به مدت یک هفته تا روز اعزام در اردوها حضور خواهند داشت.

 

لیگ برتر امارات 25 تا 27 بهمن سال جاری در دوبی برگزار خواهد شد.

 

لازم به یادآوری است، اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در مرحله لیگ برتر امارات از صبح روز 12 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و بمدت 3 روز و تا روز دوشنبه 14 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

هدایت تیم ملی مردان برعهده سیدشهرام هروی است، سمانه خوش قدم نیز هدایت بانوان را برعهده دارد.

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته مردان روز چهارشنبه سومین مرحله خواهد شد بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود