Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشر گویا کتاب «شجاعت منفور بودن»، نوشته ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا، را با ترجمه علی سلامی منتشر و روانه کتابفروشی‌ها کرد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ نشر گویا کتاب «شجاعت منفور بودن؛ چگونه خود را رها کنید و به سعادت واقعی دست یابید»، نوشته ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا را با ترجمه علی سلامی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایچیرو کیشیمی یک فیلسوف است،‌ فیلسوفی ژاپنی که روانشناس نیز هست. او پیرو مکتب آلفرد آدلر، روانشناس اتریشی و بنیانگذار مکتب «روانشناسی فردی» است. ایچیرو کیشیمی خود از مترجمان برجسته متون روانشناسی از زبان‌های انگلیسی و آلمانی به ژاپنی است. با تسلط بر زبان‌های انگلیسی و آلمانی و تسلط بر فلسفه یونان و روانشناسی کودک علاوه بر مقام استادی دانشگاه کیوتو و اوزاکا ریاست «انجمن روانشناسی آدلرین ژاپن» را هم برعهده دارد.

«بر آستان آسمان»، مجموعه اشعار میرجلال‌الدین کزازی منتشر شدتازه‌ترین اثر کزازی درباره شاهنامه فردوسی منتشر شد

فومیتاکه کوگا، نویسنده صاحب‌نام ژاپنی که کتاب‌های پرفروشی نوشته و انتشار داده و از شارحان روانشناسی آلفرد آدلر ارتشی است نیز در نوشتن این کتاب با او همکاری کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است:  «زیگموند فروید، کارل یونگ و آلفرد آدلر غول هایی در جهان روانشناسی هستند. این کتاب برگرفته از اندیشه‌ها و تعالیم فلسفی و روانشناسی آدلراست که به شکل گفتگویی روایی بین یک فیلسوف و یک مرد جوان اتفاق می افتد. روانشناسی آدلر در اروپا و امریکا حامیان بسیاری از طیف های مختلف دارد و پاسخ های ساده و صریحی به این پرسش فلسفی ارائه می‌دهد: انسان چگونه می‌تواند خوشبخت باشد؟ روانشناسی آدلر شاید کلید این پرسش باشد. خواندن این کتاب می‌تواند زندگی شما را متحول کند.»

این کتاب در شمارگان 500نسخه به قیمت 46 هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور امروز در نشست دو روزه دبیرخانه‌های استانی جشنواره رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور) که با حضور اعضای دبیرخانه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد با اشاره به برخی از خطبه‌های امام علی علیه السلام در نهج البلاغه گفت: سال‌هاست در بهره‌گیری از گنجینه عظیم و در دسترس نهج البلاغه کوتاهی شده و تکلیف مراکز حوزوی، علمی و دانشگاهی بازگشتن به درس‌ها و دستورات قرآن کریم و نهج البلاغه است.

وی یکی از راه‌های رساندن نسل سرگشته و حیرت زده در موضوعات مختلف به ساحل آرامش را بهره‌گیری از گنج عظیمی همچون نهج البلاغه دانست و افزود: برگزاری این جشنواره‌ها در مراکز علمی مانند دانشگاه‌ها کمک زیادی در دستیابی به این هدف می‌کند.

حجت الاسلام رستمی همچنین با تبریک حماسه غیور مردان سپاه پاسداران در پاسخ به تعرض رژیم غاصب صهیونیستی به دفتر کنسولگری ایران در دمشق گفت: برکاتی که این شجاعت و عزم در اقدام داشت صدای سیلی محکمی بود که به گوش نظام سلطه غرب خورد، سیلی که محکم‌تر از موشک‌های ما بود و بدون شک، تعریف موازنه قدرت را تغییر داد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه، طوفان الاقصی و وعده صادق در این سال‌ها به معنای پایان حکمرانی و زورگویی سلطه غرب بر عالم است گفت: هیمنه اسرائیل به عنوان نماینده آمریکا، انگلیس، فرانسه، اتحادیه اروپا و تمدن لیبرال دموکراسی در خاورمیانه درهم کوبیده شد.

دبیر برگزاری جشنواره ملی رسا هم ترویج و احیای نهضت نهج البلاغه را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: این جشنواره در ۵ بخش ادبی، هنری، رسانه، پژوهشی و معارفی در ۲۱ رشته برگزار می‌شود.

سید محمد طاهری به‌کارگیری و توسعه دامنه مخاطبان دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها و خانواده‌هایشان را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: این جشنواره که از بهمن سال گذشته آغاز شده، تا بهمن ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار ادبی، هنری و پژوهشی خود را به آدرس rasanahad.ir ارسال نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در نشست دبیرخانه‌های استانی جشنواره ملی رسا، با اشاره به اینکه کاربردی کردن قرآن و نهج البلاغه در حوزه‌های مختلف علوم به ویژه علوم پزشکی از نیاز‌های جامعه امروز است، افزود: ما برای خدمت واقعی به خود و دیگران راهی غیر از حرکت در مسیر قرآن و نهج البلاغه نداریم.

دکتر مصری گفت: متاسفانه افرادی در جامعه نگاه لیبرالی و سکولار به علم دارند و اعتقادی به پیوستگی و ارتباط بین دین و معنویت با علم ندارند که باید در برابر این سم مهلک ایستاد.

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد