Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@11:34:44 GMT

تخفیف ۲۰ درصدی عوارض بنا، هدیه شهرداری جهرم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۹۳۷

تخفیف ۲۰ درصدی عوارض بنا، هدیه شهرداری جهرم

رئیس شورای شهر جهرم گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر ‏انقلاب اسلامی، ‏شهرداری جهرم با تصویب شورای اسلامی شهر تخفیف ۲۰ درصدی عوارض بنا را برای شهروندان درنظر ‏گرفته است.‏

«علی اکبر دهقانیان»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی ‏انقلاب اسلامی، ‏شهرداری جهرم با تصویب شورای اسلامی شهر  تخفیف ۲۰ درصدی عوارض بنا را برای شهروندان درنظر ‏گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: این تخفیف از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه به میزان ۲۰ درصد برای عوارض بنا تعلق می گیرد بنابراین شهروندان جهرمی می توانند برای استفاده از آن و کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری جهرم مراجعه کنند. 

 

​وی با اشاره به اینکه این طرح با توجه به بند پنج، تبصره چهار از فصل ۱۸ تعرفه عوارض و بهاء خدمات سال ۹۸ شهرداری جهرم اجرایی می شود، بیان کرد: تخفیف در عوارض هزینه و بهاء خدمات این تعرفه به جز کمیسیون ماده یک صد، خودرو، حذف پارکینگ، نوسازی، سهم شهرداری از ماده یک صد و یک و صلح نامه ها با ۲۰ درصد کاهش محاسبه می شود. 

 

دهقانیان ادامه داد: همچنین هزینه بهاء خدمات پاسخ به استعلام و کارشناسی از کاهش هزینه عوارض مستثنی است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با دعوت از شهروندان جهت استفاده از این خدمات، عنوان کرد: با توجه به اینکه تنها یک بار در سال این تخفیفات اعمال می شود لازم است شهروندان در اسرع وقت برای استفاده از خدمات کاهش عوارض به شهرداری جهرم مراجعه کنند. ‏

 

  پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه دهه فجر ایام الله دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خطبه نماز جمعه تخفیف عوارض عوارض ساختمانی عوارض شهرداری شورای اسلامی شهر شهرداری جهرم بهاء خدمات رئیس شورای شهر جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند و از هدف سازمانی خود دور شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نطق میان دستور یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنوی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای امام عارفان می‌جوشید و جوانان رزمنده و خالص بسیج و سپاه را سیراب می‌کرد تشکیل شد. سپاه نقش تعیین کننده‌ای در دفع حمله ایادی استکبار به ایران ایفا کرده و درس تلخی به دشمنان کشور داده است.

وی افزود: حفظ استمرار نظام جمهوری اسلامی به دست سپاه تضمین شده که مولود مبارک انقلاب اسلامی است. این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی از جمله ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شعار سپاه شعار پیروزی خون بر شمشیر و حرکت برای نجات مستضعفان است و در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بنا به فرمان امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به جوانان غیور و انقلابی، عده‌ای از پیروان صدیق ولایت فقیه این نهاد مقدس را پی‌ریزی کردند.

وی ادامه داد: شاید در آن روزهای نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی مطرح می‌کردند تصور نمی‌شد که چه مسئولیت خطیری بر عهده این تشکیلات تازه تأسیس خواهد بود. اما با اطاعت محض از ولایت فقیه، سپاه به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه خود را برای هر مأموریتی آماده کرد.

شریعتی اظهار کرد: نام گذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار نیز از این جهت است که سپاه آرمانی مقدس دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی گسترده است. سپاه در افقی فرازمند دارای آرمان‌های مکتبی و انسانی و جهان شمول است و همیشه باید حرکت خود را به آن سو جهت دهد.

وی تصریح کرد: در جهان کفرآلود که قدرت‌های پوشالی به غارت آن مشغول هستند و خانه‌های عنکبوتی و پوسیده خود را حراست می‌کنند سپاه در حمایت از مستضعفان فعالیت می‌کند. مسلمانان انقلابی در سراسر جهان سپاه را الگوی نظامی سیاسی و فرهنگی خود می‌بینند و صحنه‌های بی نظیر اقتدار سپاه در دفاع مقدس، دفاع از امنیت و حرم و سلامت و… خلق شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به مشخص نشدن متولی دو سازمان «پارک‌ها و فضای سبز» و «خدمات موتوری شهرداری اصفهان» گفت: نیاز است مسئولان این سازمان‌ها مشخص شوند و از شهردار اصفهان می‌خواهیم تکلیف این دو سازمان را روشن کند.

وی بیان کرد: همچنین امیدواریم با حضور «حسام‌نژاد» در معاونت شهرسازی گره‌های شهروندان در مسائل مربوط به پروانه ساختمانی باز شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: بعضی سازمان‌ها در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند. من واقعیت را بیان می‌کنم و باید بگویم بعضی از این سازمان‌ها از هدف سازمانی خود دور شده‌اند و علت این است که مدیر آن سازمان‌ها ناکارآمد هستند، هرچند می‌دانم هدف شهردار جهش در عملکرد این سازمان‌ها بوده است.

کد خبر 746541

دیگر خبرها

  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران