Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:35:35 GMT

نمایندگی ایران رادیاتور و پکیج شوفاژ

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۹۷۲

نمایندگی ایران رادیاتور و پکیج شوفاژ

پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش پاسخگوی خود، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور بوتان در شیراز نکات مفیدی را در رابطه با پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور آماده کرده است که در این مقاله میخوانید: پکیج های شوفاژ در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های پکیج های دیواری و زمینی، پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقسیم بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده می باشد. پکیج های مدل ECO - K - ES - E - M - L - LR  پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب میشوند. همچنین لازم به ذکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.

 

پکیج دو مبدل یا مونوترمیک ایران رادیاتور (MONOTHERMIC)

در این نوع پکیج ها از دو نوع مبدل استفاده می گردد:

مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger) مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger)

مبدل اصلی در پکیج ایران رادیاتور وظیفه تامین گرمایش رادیاتورها را به عهده دارد، به گونه ای که آب سیستم گرمایش، از طریق این مبدل گرم شده و به رادیاتورها منتقل می شود. اما برای تامین آبگرم مصرفی (بهداشتی)، آب سیستم گرمایش از طریق پمپ ها از مبدل اصلی عبور کرده و سپس به جای حرکت به سمت رادیاتورها، از مبدل صفحه ایی عبور می کند و همزمان آبسرد ورودی نیز از مبدل صفحه ای میگذرد و بر اثر عبور این دو آب از مبدل و عمل انتقال حرارت از آب گرم (مدار گرمایش) به آب سرد ورودی، آب گرم مصرفی ایجاد می شود. با توجه به اینکه در این پکیج ها آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب بر جدار داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر از پکیج های تک مبدل اتفاق می افتد.

 

پکیج تک مبدل یا بی ترمیک ایران رادیاتور (BITHERMIC)

در این نوع پکیج ها از نوعی مبدل تحت عنوان مبدل اصلی دوبل (Double Gas Water Heat Exchanger) استفاده می شود. ساختار این مبدل ها به گونه ای است که آبگرم مصرفی و همچنین آب سیستم گرمایش را از داخل این مبدل عبور داده و پس از گرم شدن به رادیاتورها می رساند.

برای تامین آبگرم مصرفی، هنگامی که شیر آب باز می شود. پمپ دستگاه که آب سیستم گرمایش را سیرکوله می نماید، متوقف شده و تنها آب سرد ورودی وارد مبدل می گردد و توسط شعله مشعل پکیج گرم شده و در نهایت به مصرف میرسد؛ دقیقا شبیه به یک آبگرمکن فوری دیواری عمل می کند. در این سیستم کنترل دمای آبگرم مصرفی به دلیل تماس مستقیم با سیال شعله، سخت تر بوده و به همین دلیل دمای آبگرم حین مصرف تا حدودی دچار نوسان می گردد.

یکی دیگر از عواملی که استفاده از این سیستم ها را محدود می سازد، رسوب گذاری زود هنگام آن بدلیل تماس مستقیم با شعله مشعل پکیج می باشد.

برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم. در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری به صورت افقی( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است. پکیج های دو مبدلهدر شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد. در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دارالزامی است.

فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر

 

نمایندگی پکیج دیواری بوتان

امروزه پکیج های بوتان که توسط متخصصان ایرانی و طبق دانش و فناوری روز جهان تولید می شوند، رقیبی جدی برای برندهای داخلی و خارجی در بازار ایران محسوب می شوند.

تنوع محصول و ظرفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب، پکیج شوفاژ بوتان را به محصولی مطمئن تبدیل نموده است.

برای مشاهده محصولات جدید نمایندگی خرید و فروش پکیج ایران رادیاتور بوتان در شیراز کلیک کنید.

مدل های پکیج بوتان

پکیج های بوتان در انواع دو مبدل و تک مبدل، فن دار و بدون فن تولید و عرضه می شوند.

 

در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است. پکیج های دو مبدلهدر شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد. در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دارالزامی است.

فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حد اکثر 3.5 اتمسفر باشد.

 

انتخاب رادیاتورها  و معرفی انواع رادیاتورها

رادیاتورها یکی از رایج‌ترین انواع سیستم های گرمایشی فضاهای خانگی و اداری می‌باشند. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می‌کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق منتقل می‌کند. به این صورت که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک‌تر است به طرف بالا حرکت نموده و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می‌شود. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می‌کنند. رادیاتورها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند:

رادیاتور پانلی:

در اکثر مواقع از جنس فولاد ضد زنگ می باشد یکنواختی بیشتر در گرمایش نسبت به رادیاتورهای پره ای سطح تابش یکنواخت و گسترده و گرمای تابشی بیشتر نسبت به انواع رادیاتور زیبایی و تناسب با اغلب طرح‌های دکوراتیو نصب یکپارچه و آب بندی خوب امکان نصب از هر طرف رادیاتور

رادیاتور پره ای:

در این نوع از رادیاتورها، هر پره از رادیاتور دارای ارزش حرارتی مشخصی است و از ترکیب تعداد پره ها، می‌توان ارزش حرارتی مورد نظر متناسب با فضا را بدست آورد. به ترکیب چند پره رادیاتور یک بلوک می‌گویند. در اکثر قریب به اتفاق موارد جنس رادیاتورهای پره ای از آلیاژهای آلومنیومی می‌باشد امکان کاهش یا افزایش پره و در نتیجه امکان افزایش بار حرارتی بلوک رادیاتور.

امکان تعویض پره‌های آسیب دیده ; اگر یک پره سوراخ شد یا به هر دلیل آسیب دید ، امکان آنکه فقط همان پره را تعویض کرد وجود دارد. قدرت بالاتر نسبت به فولاد (رادیاتورهای پانلی) در مقابل زنگ زدگی.

رادیاتور آلومینیومی:

رادیاتور های آلومینیومی از نظر روش تولید به سه دسته تقسیم می شوند:

رادیاتورهای آلومینیومی تمام دایکاست رادیاتورهای آلومینیومی اکسترود رادیاتورهای آلومینیومی دایکاست اکسترود

مزایای رادیاتور آلومینیومی :

رادیاتور آلومینیومی به دلیل جنس فلز مورد استفاده سبک میباشد. زنگ نزدن رادیاتور های آلومینیومی در دراز مدت حتی در محیط های مرطوب مانند حمام رادیاتور آلومینیومی دارای طول عمر بالا و مقاوم در برابر ترک خوردگی و یا خم شدن می‌باشد. رادیاتور آلومینیومی بسیار سازگار با محیط زیست میباشد چراکه آلومینیوم یک فلز قابل بازیافت است. امکان کاهش یا افزایش پره رادیاتور ها و در نتیجه امکان افزایش توان گرمادهی بلوک رادیاتور (البته در رادیاتورهای آلومینیومی تمام دایکاست و رادیاتورهای دایکاست اکسترود). امکان تعویض پره‌های آسیب دیده ( اگر یک پره سوراخ شد یا به هر دلیل آسیب دید، امکان آنکه فقط همان پره را تعویض کرد وجود دارد.) البته گاهی هزینه بازکردن بلوک و تعویض یک پره بالاتر از خرید و تعویض کل بلوک رادیاتور می‌باشد. راندمان انتقال حرارت بالاتر رادیاتور های آلومینیومی نسبت به رادیاتورهای فولادی

در انتها توصیه می کنیم جهت خرید پکیج ایران رادیاتور بوتان در شیراز به وب سایت radiator-package.com مراجعه کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا علی اکبر صالحی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران رادیاتور نمایندگی ایران رادیاتور پکیج دیواری محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا علی اکبر صالحی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دیواری و زمینی مورد استفاده تماس مستقیم پکیج دیواری پکیج شوفاژ مبدل اصلی گرم مصرفی شعله مشعل پکیج ها فشار آب بدون فن محل نصب آب گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت

مشاور حقوقی نمایندگی دائم فرانسه در سازمان ملل متحد اعلام کرد در مواجهه با بحران‌ها و درگیری‌ها، فرانسه از استفاده روزافزون از وتو متأسف است که از پایان جنگ سرد به سطوح بی‌سابقه‌ای رسیده است.

به گزارش مشرق، «دیارا دیم لابیی» مشاور حقوقی نمایندگی دائم فرانسه در سازمان ملل متحد در هفتاد و هشتمین جلسه مجمع‌عمومی سازمان ملل عنوان کرد ۱۱ وتو در ۱۲ ماه گذشته در مورد پیش‌نویس قطعنامه‌ها به مسدود شدن کمک شورای امنیت منجر شده است.

به نقل از وبگاه رسمی نمایندگی فرانسه در سازمان ملل، خانم دیم لابیی در این جلسه اظهار کرد فرانسه به چندجانبه‌گرایی و در قلب آن به سیستم سازمان ملل متعهد است. شورای امنیت که منشور ملل متحد مسؤولیت اصلی حفظ صلح و امنیت بین‌المللی را بر عهده دارد، به کار خود ادامه می‌دهد. با توجه‌ به جدی بودن بحران‌های پیش روی جهان و انتظارات جامعه بین‌المللی، ضروری است که شورای امنیت بتواند اقدام کند.

وی می‌افزاید: پیش‌نویس قطعنامه مورد حمایت فرانسه در مورد وضعیت خاورمیانه که مطابق با قطعنامه ۲۷۲۸ است و نه‌تنها باهدف پاسخگویی به‌فوریت وضعیت، بلکه به آینده غزه و نیز پارامترهای حل‌وفصل سیاسی مناقشه می‌پردازد.

با اشاره به افزایش استفاده از وتو در بحران‌ها و درگیری‌ها، مشاور حقوقی نمایندگی دائم فرانسه در سازمان ملل متحد تأسف خود را این باره ابراز کرد و افزود: فرانسه معتقد است که حق وتو یک امتیاز نیست، بلکه یک مسؤولیت خاص برای اعضای دائمی است. فرانسه با این روحیه است که از سال ۱۹۴۵ تنها ۱۸ بار از حق وتو استفاده و بیش از ۳۰ سال است که از آن استفاده نکرده است.

دیم لابیی ادامه می‌دهد: همچنین در این روحیه مسؤولیت‌پذیر است که فرانسه از سال ۲۰۱۵ به طور مشترک با مکزیک ابتکاری را با هدف تنظیم استفاده از حق وتو در صورت جنایات جمعی انجام داده است. این ابتکار برای اجرا نیازی به اصلاح منشور ملل متحد ندارد و برای اعضای دائم فعلی قابل‌اجرا خواهد بود. این انتظاری قوی از این مجمع است، همان‌طور که با حمایت ۱۰۶ کشور از این طرح مشهود است. ما از همه کشورهای عضوی که تاکنون این کار را انجام نداده‌اند، به‌ویژه سایر اعضای دائمی، می‌خواهیم که از آن حمایت کنند.

وی در پایان عنوان کرد در نهایت، برای تقویت سیستم امنیت جمعی، باید شورای امنیت را به طور گسترده‌تر اصلاح کنیم. اجلاس آینده سازماندهی شده توسط دبیرکل در سال ۲۰۲۴ و هشتادمین سالگرد تأسیس سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۵ فرصتی منحصربه‌فرد برای دستیابی به این هدف را به ما ارائه می‌دهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق