Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همزمان با نکوداشت ایام دهه فجر برگزار شد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همزمان با نکوداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به تعداد آثار پژوهشی اظهار داشت: رشد خوبی را در خروجی پژوهشگاه داشته‌ایم و سعی شد که با یک بسته فعالیتی همراه باشد و تنها به کتاب بسنده نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین نجف لک‌زایی افزود: مجلات مختلفی به زبانهای انگلیسی و عربی نیز منتشر می‌شود؛ 8 همایش در سال 98 برگزار شد که از این تعداد 4 همایش در سطح بین‌المللی بود.

وی راه‌اندازی کرسی‌های نظریه پردازی را از دیگر برنامه‌های پژوهشگاه برشمرد و گفت: مقرر شده تا پژوهشکده‌ها تنوع و توازنی در خروجی‌های خود داشته باشند و در حال حاضر بیش از 80 درصد پروژه‌ها در چهارچوب مسئله محوری است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: تقویت دانشکده خانواده در اولویت قرار دارد که در این راستا جذب هیئت علمی و راه‌های دیگر از اولویت برخوردار است.

صدرنشینی پژوهش و کاوش در فعالیت‌ها

وی یادآور شد: قطب مسایل خانواده پژوهشگاه در اصفهان است و پیشنهادها در این حوزه با هماهنگی اصفهان خواهد بود و فعالیت و تنوع در این حوزه بسیار جای کار دارد.

در ادامه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه آموزه‌های الهی در همه هستی و باید در ابعاد مختلفی زندگی بشر استقرار پیدا کند، گفت: این امر با پژوهش، تلاش، مجاهدت و اخلاص محقق می‌شود و بهره گیری از سلسله انوار مقدسه برای این است که بهتر بتوانیم آنها را در جامعه اجرا کنیم.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:‌گروه‌های تکفیری و افراطی ‌به جان امت اسلامی افتاده‌انداختتامیه جشنواره قرآن و حدیث المصطفی در قم برگزار می‌شودرسانه ملی با فاصله گرفتن از تبلیغات کلیشه‌ای دهه فجر به بازخوانی گفتمان انقلاب بپردازد

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی فلسفه انقلاب اسلامی و سیطره حاکمه فقیه را برخاسته از همین نگاه و ماموریت خداوند به آدمی دانست و افزود: در ابتدای مسیری هستیم که از هدف خلقت انسان و نزول قرآن آغاز شده و تا ولایت معصومین و امروز هم جامعه اسلامی و حکومت دینی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه لازمه این افق برتر و اجرایی شدن آرمان‌های الهی در جامعه پژوهش و مطالعه است، گفت: تلاش شده تا در دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز میدان فعالیت‌های فرهنگی و مجازی و آموزشی در یک نقطه فعالیت‌های پژوهشی متمرکز شود تا بتواند عمیق‌ترین معارف را استخراج و استنباط کند و در اختیار فضاهای گوناگون جامعه قرار دهد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فرمانده ما از جنس پژوهش و کاوش علمی است و شاید بشود تفاوت اصلی حکومت دینی را با سایر حکومت‌ها همین اتصال خط و متن فرمان به فهم مفاهیم قرآنی بیان کرد.

وی با اشاره به رویکرد جدید، گفت: قرار نیست مفسر و مقرر کلام الله باشیم بلکه باید همه جنبه‌های جهت بخشی دین را در همه عرصه‌ها مورد بررسی قرار دهیم و مرجعیت علمی اسلامی برای همه علوم را دنبال کنیم و رقم بزنیم.

به گزارش تسنیم، در پایان از دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رونمایی شد و از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/169/ ت

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان فعالیت ها برگزار شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود