Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@05:35:14 GMT

صید و بیرامی‌باهر صاحب عناوین نخست شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۴۲۳

صید و بیرامی‌باهر صاحب عناوین نخست شدند

هفته نخست رقابت‌های لیگ اسکی صحرانوردی با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، در روز نخست رقابت‌های لیگ اسکی صحرانوردی در پیست اسکی شهید قوطاسلو نیروی زمینی ارتش (امام زاده هاشم) سید ستار صید و سمانه بیرامی باهر عناوین نخست را بدست آوردند.

در این مسابقات و در رشته ۱۵ کیلومتر مردان، سید ستار صید در جایگاه نخست قرار گرفت،

یاسین شمشکی دوم شد و دانیال ساوه شمشکی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات ۱۰ کیلومتر بانوان نیز سمانه بیرامی باهر اول شد،

فرنوش شمشکی جایگاه دوم را بدست آورد و سمانه کیاشمشکی عنوان سوم را کسب کرد.

کد خبر 408656

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هیأت اسکیت استان اصفهان پیست اسکی فدراسیون اسکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیرامی باهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستای «سمانه»شهرستان دهلران

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای پیگیری مشکل تامین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران که توسط امام جمعه محترم دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح شد، پیگیری اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده‌ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به دلیل نقص فنی چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، افزود: با تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

وی اظهار داشت: در روستای مذکور قبلآ ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از ۲۵ سال مشکل تامین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک ۲۰۰ نفر مرتفع شد.

مدیرعامل آبفای استان در پایان از تلاش شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران که کارعیب یابی، شیر هوا گذاری، نصب، لایروبی، ایر شوک و گرانول ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند تقدیر نمود.

محمدی خاطرنشان ساخت: خدمت بی منت افتخار مجموعه آبفای استان است که تلاش می‌کنیم در این راستا خدماتی در خور شان مردم استان ارائه نماییم.

کد خبر 6082957

دیگر خبرها

  • تامین آب پایدار روستای "سمانه" شهرستان دهلران
  • تامین آب پایدار روستای «سمانه»شهرستان دهلران
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - شنبه ۱ اردیبهشت
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • قدرت‌نمایی تجهیزات ارتش؛ از پهپادهای مهاجر، کمان، آرش و ابابیل و موشک های ستار و قائم تا خودروی TM و شیلتر مخابراتی