Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:56:47 GMT

ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی در مرند تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۵۲۰

ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی در مرند تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شیخ پور، ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مرند گفت: مسافران و گردشگران، به عنوان سفیران فرهنگی در شهرستان هستند و دستگاه‌های خدمات رسان باید تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت آنها انجام دهند.

وی از دستگاه‌های خدمات رسان خواست آموزش‌های لازم را برای برخورد مناسب با مسافران به کارکنان خود ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ پور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ذیربط گردشگری و نوروزی باید بسیج شده و با آماده سازی تمام امکانات، عزم خود را برای استقبال از مسافرین نوروزی به کار ببندند، تا امسال هم مانند سال قبل ستاد تسهیلات نوروزی به بهترین نحو از مسافرین استقبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مرند تاکید کرد: بازارچه‌های سطح شهر به صورت مستمر بازرسی می‌شوند که از جمله آنها رسیدگی به موارد بهداشتی و گران فروشی است.

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه‌ها و اورژانس باید آمادگی کامل خود را حفظ کرده و بازرسی از رستوران‌های بین راهی و بازرسی و نظارت بر اجناس و قیمت‌ها، نظافت اماکن عمومی، مساجد، امام زاده‌ها و پارک‌ها در سطح شهر با جدیت انجام شود.

شیخ پور اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مرند با بررسی نقاط ضعف و قوت سال گذشته، تلاش کنند تا نواقص گذشته را برطرف کنند.

وی از تشکیل ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان مرند خبر داد و گفت: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروز در تعامل کامل باشند.

کد خبر 4842425

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند سفر نوروزی ستاد سفرهای نوروزی دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان زلزله انقلاب اسلامی ایران نوروزی شهرستان مرند سفرهای نوروزی ستاد تسهیلات شیخ پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین