Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی پژوهشی و فناوری بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به امضا رسید.

سیدعلیرضا علوی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و سیدامید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری میان دو مجموعه را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، انتقال دو طرفه تجربیات و امکانات علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی و پیاده‌سازی فناوری و به خدمت گرفتن دانش و فناوری در حوزه ماموریت‌های دو سازمان، از جمله اهداف تفاهم‌نامه منعقد شده است.

انجام همکاری‌های مشترک در زمینه‌های تدوین طرح‌های مشترک با استفاده از امکانات دو طرف، استفاده از ظرفیت‌های مشترک فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاه، کارگاهی، کتابخانه‌ای، داده‌های قابل استفاده در پژوهش، ارتباطات بین‌الملل و فضاهای فیزیکی و تحقیقاتی، همکاری در زمینه برگزاری همایش‌ها و هم‌اندیشی‌ها، همکاری در انجام پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، تدوین و انجام طرح‌های پژوهشی بر اساس اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی، برگزاری دوره‌های آموزشی، فراهم کردن امکان برگزاری تورهای آموزشی و بازدیدهای علمی و ارائه مشاوره علمی و پژوهشی توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان جهت پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی سازمان منطقه ویژه اقتصادی، از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان جهاد دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان جهاد دانشگاهی خوزستان تفاهم نامه همکاری همکاری های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان