Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۶۶۰ متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد استان بافته شده است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این فرش‌ها ۱۸ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال بوده که عاید مددجویان شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خرسان جنوبی اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۷۸ خانوار خودکفا و از چرخه حمایتی کمیته امداد استان خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به طرح پنل خورشیدی بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان در استفاده از انرژی خورشیدی، طی سال گذشته ۵۷ پنل خورشیدی برای متقاضیان مددجو نصب شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نصب ۱۰۰ پنل در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تاکنون ۳۷ پنل نصب و شش پنل به شبکه وصل شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خرسان جنوبی اظهار کرد: نصب هر پنل خورشیدی برای متقاضی ۳۵ میلیون تومان هزینه داشته که کمک‌هایی از سوی کمیته امداد اخذ می‌کنند.

کد خبر 4842320

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا حسینی بیرجند دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان زلزله انقلاب اسلامی ایران کمیته امداد امام پنل خورشیدی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند