Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندران- جانشین سپاه کربلای مازندران از بهره برداری از ۵ سالن ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ حسین محمدرضایی صبح یکشنبه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اجرای ۹ هزار و ۶۰۰ برنامه در این ایام، اظهار کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۸۴ اردوی جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری ۲ هزار و ۲۳۸ یادواره شهدا در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲ هزار یادواره شهدا با عنوان « لاله های روشن» در ۲ هزار مدرسه مازندران برگزار می شود.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های قدرت نظام، تقویت روحیه ایثار و شهادت است، اضافه کرد: بدنبال برگزاری این یادواره ها در مدارس مازندران، ۴۰ هزار یادواره در مدارس کشور برگزار می شود.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه در این ایام یکهزار و ۸۷۶ مسابقه ورزشی برگزار می شود از افتتاح ۸۵ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی و ۲۵ طرح اقتصاد مقاومتی خبر داد.

سرهنگ محمدرضایی یادآور شد: ۳۲۲ نمایشگاه علمی، ۳۶۶ نمایشگاه فرهنگی، ۱۴۵ نمایشگاه هنری و ۹۴ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی از افتتاح ۱۳ پایگاه مقاومت خبر داد و گفت: برگزاری ۳ هزار ۵۱۵ نشست بصیرتی و فرهنگی و دیدار با ۲ هزار و ۶۷۰ خانواده معظم شهدا و ۸۷۴ نفر از ایثارگران از دیگر برنامه های سپاه کربلا مازندران در این ایام است.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دچار خودتحریمی هستیم، خاطرنشان کرد: خودتحریمی در بخش های مختلف کشور از جمله برخی دولتمردان، مجلس شورای اسلامی، نظام بانکی، رسانه ها، وعاظ و اساتید دانشگاه وجود دارد که باید مرتفع شود.

سرهنگ محمدرضایی با تاکید بر اینکه تا وقتی همراهی مردم در تمام عرصه ها وجود دارد، نگران انقلاب و نظام نیستیم، انتخابات را نماد مردمسالاری دینی خواند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران دهه مبارک فجر بسیج اردوهای جهادی یادواره شهدا مازندران انتخابات انقلاب اسلامی سرهنگ محمدرضایی برگزار می شود دهه مبارک فجر ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود