Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@01:04:53 GMT

اتمام بهسازی ماسوله غرب کشور تا سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۸۱۷

اتمام بهسازی ماسوله غرب کشور تا سال ۹۹

بخشدار مرکزی اسدآباد از اتمام بهسازی صددر صدی روستای توریستی و گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سلیمان نظری‌دوست در توضیح این خبر اظهار کرد: طی دو سال گذشته برای بهسازی روستای گردشگری ملحمدره افزون بر سه میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی توسط اداره میراث فرهنگی، بنیاد مسکن و دهیاری در زمینه سنگ فرش، دیوار چینی و بهسازی روستا هزینه شده و در سال آینده به صورت صددرصد بهسازی این روستای گردشگری به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  اتمام بهسازی روستای گردشگری ملحمدره به اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در  روستای گردشگری ملحمدره پنج خانه بومگردی و یک مجتمع تفریحی فعالیت دارد که علاوه بر این، یک خانه بومگردی نیز در روستای ترخین آباد در همسایگی و مسیر ملحمدره فعال است.

نظری‌دوست با اشاره به اینکه رونق صنعت سبز گردشگری در دستور کار بخش مرکزی قرار دارد، تصریح کرد: طرح توسعه مناطق گردشگری علاوه بر روستای ملحمدره در مناطق دیگر چون  دربند بوجین، خنداب و قاسم آباد جزء برنامه های بخش مرکزی است که طرح مطالعاتی آن آغاز شده و به محض آماده کردن زیرساخت ها به مناطق گردشگری بخش اضافه خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال برای بهسازی و جدولگذاری معابر روستایی افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری ها که دولت به حساب آنان واریز کرده، هزینه شده است، یادآور شد: امسال آسفالت ۱۰ روستای بخش مرکزی انجام گرفت که به علت برودت هوا و سرما، آسفالت مابقی معابر روستایی به بعد از فصل سرما موکول شد.

بخشدار مرکزی اسدآباد با اشاره به اینکه از مجموع ۷۱ روستای بخش مرکزی تنها راه های قمشانه - قاسم آباد، خنداب - قراکند و راه بین دو روستای سیاه گله- سوتپه در مجموع به طول ۱۰.۵ کیلومتر فاقد آسفالت بود، گفت: در حال حاضر راه روستایی قمشانه- قاسم آباد، خنداب  و سوتپه در مرحله زیرسازی قرار دارد که با مساعد شدن شرایط آب و هوا آسفالت روستاهای مذکور انجام خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از افتتاح و بهره برداری ۵۷ پروژه عمرانی در بخش مرکزی و شهر اسدآباد به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این تعداد پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، پزشکی و فرهنگی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بخش مرکزی و شهر اسدآباد در دهه فجر افتتاح می شود و به بهره برداری می رسد.

نظری‌دوست با اشاره به افتتاح و بهره برداری ۶۳۱ میلیون تومان طرح عمرانی در سطح روستاهای بخش مرکزی از محل اعتبارات دهیاری ها در دهه فجر خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر جدولگذاری ۱۰ روستای هودرج، چارق، ایوراع، قره بلاغ، چشمه قنداب، چنارعلیا، خاکریز، دهنو، ولی آباد و قاضی مردان با اعتباری افزون بر ۳۰۱ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری ها افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از دیواره سازی و کانال سنگی دو روستای علی آباد ایوراع و آهو تپه با اعتباری افزون بر ۳۴ میلیون تومان در دهه فجر بیان کرد: زیرسازی و جدولگذاری معابر سه روستای پیرملو، پیرشمس الدین و پیفانج با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیون تومان و زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت معابر روستای جنت آباد با اعتباری افزون بر ۱۷۳ میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بوده که از محل اعتبارات دهیاری ها در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان ماسوله ملحمدره اسد آباد محل اعتبارات دهیاری ها روستای گردشگری ملحمدره تومان از محل اعتبارات اعتباری افزون میلیارد تومان میلیون تومان اتمام بهسازی معابر روستای دهه فجر قاسم آباد بخش مرکزی نظری دوست بر روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود روان آب به روستای زین آباد داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،دهیار روستای زین آباد داراب گفت: بارندگی شدید دیشب سبب شکستن گوراب بالا دست روستا شده و آب بدون توقف در روستا در حال حرکت است.
حق پرست افزود: با تلاش مجموعه شورا، دهیار و مردم از ورود روان آب به منازل جلوگیری شد و تا کنون این سیلاب هیچ خسارتی نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • سیل روستای «بلبل آباد» در همدان
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • بازدید میدانی کارشناس گردشگری کشور از روستای تاریخی پالنگان