Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه بزرگ کتاب و مطبوعات هرمزگان با حضور ناشرانى از سراسر کشور و مشارکت دفتر خبرگزاری تسنیم در هرمزگان در بندرعباس آغاز به کار کرد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به خبرگزارى تسنیم از بندرعباس هفدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ هرمزگان به همراه ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه‌ای خلیج فارس و ششمین نمایشگاه رسانه هاى دیجیتال در بندرعباس با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه 519 ناشر از سراسر کشور حضور دارند که موحب شده نمایشگاه کتاب هرمزگان به یکی از نمایشگاه‌های بزرگ کتاب تبدیل شود.

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان آغاز به کار کردبازارچه محصولات زنان کارآفرین در بندرعباس ایجاد می‌شودنمایشگاه سراسری صنایع دستی بندرعباس به روایت تصویر

 

انتهای پیام/862/ ت

R7555/P/S6,58/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه بزرگ کتاب آغاز به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است

تین نیوز

 رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم گفت: بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل و نقل را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، در جلسه رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم با نمایندگان دفاتر خدمات حمل بار، راهکارهای افزایش تعامل این دفاتر در هرمزگان با هما بررسی شد.

محمد جواد شلتوک کار در این جلسه با اشاره به موقعیت تجاری بندرعباس به عنوان پایتخت اقتصادی کشور، گفت: هما به دنبال آن است تا سهم جابه جایی بار از طریق صنعت هوایی را در هرمزگان افزایش دهد.

شلتوک کار مشتری مداری را راهبرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مشتری مداری به یک فرهنگ سازمانی در هما تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل ونقل را داراست، گفت: افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۳ اردیبهشت
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، دوم اردیبهشت